"גבורת החיילים היהודים בשואה תונצח"

    איתי גדסי No Comments on "גבורת החיילים היהודים בשואה תונצח"

    לאחר אישור הקמת מוזיאון הלוחם היהודי אמר השר זאב אלקין: "ההחלטה הזו מרגשת אותי במיוחד מכיוון שעכשיו יהיה ניתן לספר באמצעות תיעוד מיוחד את סיפור גבורתם של הלוחמים היהודים"

    השר זאב אלקין צילום: גילי יערי, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהודיע ראש הממשלה על אישור תקציב למוזיאון הלוחם היהודי בלטרון, אמר השר לירושלים ומורשת, ח"כ זאב אלקין: "אני גאה להוביל ביחד עם משרד ירושלים ומורשת את ההחלטה המאפשרת להשלים את הקמתו של המוזיאון המנציח את גבורתם של החיילים היהודים בצבא בעלות הברית שתרמו למאמץ המלחמתי בהבסת גרמניה הנאצית".

    לדבריו: "ההחלטה הזו מרגשת אותי במיוחד מכיוון שעכשיו יהיה ניתן לספר באמצעות תיעוד מיוחד את סיפור גבורתם של הלוחמים היהודים כמו שני סביי, ששירתו כלוחמים בצבא האדום והשתתפו בעשרות קרבות נגד גרמניה הנאצית. אחד מהם אף זכה לעלות לארץ ישראל ולהיות פעיל בארגון הוותרנים ונכי מלחמת העולם השנייה ויחד עם חבריו חלם על השלמת פרויקט המוזיאון".

    כזכור, אתמול אמר נתניהו בישיבת הממשלה: "היום אנחנו מקיימים הבטחה נוספת שהבטחנו לפני כמה שנים לווטרנים היקרים שלנו. הממשלה תאשר היום תקציב נוסף להשלמת פרויקט מוזיאון הלוחם היהודי בלטרון. אתר ההנצחה הזה יכלול עכשיו גם תצוגה על הלוחמים היהודים שנלחמו במהלך מלחמת העולם השנייה. יש לי אליהם הערכה עצומה – מגיע להם".



    0 תגובות