פינדרוס בראיון: "ייתכן ואיחוד חרדי יקרה לפני הגשת הרשימות"

    איתי גדסי No Comments on פינדרוס בראיון: "ייתכן ואיחוד חרדי יקרה לפני הגשת הרשימות"

    המועמד החדש של 'דגל התורה' לכנסת יצחק פינדרוס, בראיון לבצלאל קהאן | על הצבתו במקום ה-8: "המקום ריאלי, מעולם לא באנו כל כך מסודרים שכל אחד קיבל את מבוקשו" | סגן השר ליצמן: "התברכנו באיש ציבור שזמין לכולם, אין סיבה לדאגה" | אלעד: "יש דברים שנוחים יותר ונוחים פחות, אני תמיד מקבל את הוראות הרבנים" | ריאיון

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ביתר לשעבר והמועמד החדש (מקום 4) של 'דגל התורה' יצחק פינדרוס התראיין היום (שני) לבצלאל קהאן, על המינוי החדש ברשימה לכנסת במקום השמיני והאולי ריאלי. זליגת מביעים חרדים לבחוץ ואיחוד חרדי מול גנץ ולפיד.

    הדיור הוא אחד הנושאים המרכזיים של הציבור החרדי, הכתובת על הקיר הרבה זמן לא נעשה מספיק וצריך לעשות יותר

    מקום 8: "המקום השמיני הוא ריאלי, אני זוכר מערכת בחירות שהיינו מאוחדים כל כך מוקדם, כולם יוצאים מרוצים כולם קיבלו את מבוקשם ויוצאים יחד למערכה הזאת ויש גידול טבעי".

    זליגת מצביעים למפלגות אחרות: "אמרו את זה לפני הבחירות לרשויות המקומיות וזה הוכח כלא נכון, הציבור החרדי בסוף ממושמע לרבותיו ומי שדואג לו זה הנציגים שלו, מה שראינו ברשויות נראה גם בבחירות לכנסת".

    איחוד מול גנץ ולפיד: "יש איחוד בין המפלגות, גפני ליצמן ודרעי עבוד יחד וכך זה ימשיך. אין יריבות בין ש"ס ליהדות התורה, הדבר נידון ברמה הטכנית השאלה אם זה יזיק ברמה האלקטוראלית. אם המציאות תחייב איחוד ייתכן וזה יקרה".

    אלעד מול הכנסת: "כשם שמצווה לדברים שנוחים כך גם לדברים שלא נוחים, עיקר התפקיד זה לסייע לציבור, ההתווכחויות בכנסת טובות למפלגות אווירה. שמירה על קדושת הארץ ושמירת השבת חשובים יותר".

    סגם השר יעקב ליצמן: "היום זה משחק למצוא כותרות, הוא עובר סבל הרבה מהפוליטיקאים עוברים כך. הוא נשלח לסייע לציבור ולפעמים לא צריך לסיע. הרב ליצמן התברך שהוא והצוות שלו תמיד זמינים לצורך הציבור. והוא יעבור את זה. אין לו סיבה לדאגה".



    0 תגובות