ציפי לבני הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים: "עשו שלום"

    איתי גדסי No Comments on ציפי לבני הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים: "עשו שלום"

    לאחר עשרים שנות כהונה בכנסת ישראל: ציפי לבני הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים: "פעלתי למען הכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית"

    מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר התנועה, ח"כ ציפי לבני, הודיעה על פרישה מהחיים הפוליטיים לאחר כעשרים שנות כהונה בכנסת ישראל. הודעת הפרישה הגיעה לאחר שהינה כי ככל הנראה המשא ומתן עם יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, הגיע למבוי סתום ומפלגתה לא תוכל להתמודד במשותף.

    בימים האחרונים ניסתה לבני ליצור במקביל איחוד עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק והשר לשעבר דן מרידור אך אלו לא נענו לפניותיה. מרידור הסכים להצטרף לגוש ולא למפלגה אך משהבינה כי ככל הנראה, לא יהיה גוש שיחבר את מפלגות השמאל כולן, הודיעה על פרישה.

    במהלך מסיבת העיתונאים שקיימה בבית העיתונאים בתל אביב אמרה לבני: "פעלתי למען הכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. פעלתי למען ביטול זכות השיבה הפלסטינית. אני מאמינה שהדרך שלנו עוד תחזור ותנצח. היו שלום, עשו שלום".

    כזכור, לפני כחודשיים הודיע יו"ר "העבודה" אבי גבאי על פירוק המחנה הציוני בשידור חי לעיני מצלמות. גבאי תקף את לבני ופירק את השותפות שהתחילה עם קודמו בתפקיד, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק בוז'י הרצוג.



    0 תגובות