- רדיו קול חי - -

אלה בתי החולים שהשתפרו במתן שירות למטופלים

סקר משרד הבריאות בתחום חווית המטופל שפרסם הבוקר משרד הבריאות,  מציג נתונים המראים כי  בית החולים לניאדו הינו אחד משלושת בתי החולים,  שרשמו את מדד השיפור הגבוה ביותר בתחום חווית המטופל. הסקר, שנערך בקרב מטופלים בכלל מחלקות בתי החולים התקיים בין החודשים מאי-אוגוסט 2018 ובחן עשרות פרמטרים שונים בקרב מאות מטופלים ומטופלות. בסקר מוצג לניאדו כאחד משלושת בתי החולים שרשמו את מדד השיפור הגבוה ביותר, יחד עם בתי החולים נהריה וקפלן. מדובר על שיפור של 7% לעומת הסקר הקודם 76% שביעות רצון בסקר הנוכחי לעומת 69% שביעות רצון בסקר שהתקיים במהלך שנת 2016. בנוסף לנתון המרשים הזה, בלניאדו מצביעים על מספר מגמות שיפור חשובות לא פחות:

  1. הודות לעבודה מאומצת של הצוותים הרפואיים והסיעודיים, בסקר הנוכחי ניתן לראות את הירידה הדרמטית ביותר בתחום האשפוז במסדרונות ! הסקר מראה ירידה של 10% באשפוז במסדרונות, מדובר בעבודת ניתוב מקצועית ויעילה המאפשרת לחלק את העומס בין המחלקות.

2.המחלקות הפנימיות הציגו בסקר את מדד השיפור הגבוה ביותר ברמה הארצית – 10% שיפור! הציון הסופי עומד על 77% שביעות רצון. לניאדו ביחד עם בי"ח קפלן מציגים את מדד השיפור הגבוה ביותר.

3.המדד העוסק בתחושת המטופל כי הוא נמצא "בידיים טובות" מלמד על מגמת שיפור של 6%. גם במדד זה  נרשמת מגמת שיפור מהגבוהות ביותר בארץ. הציון הסופי במדד זה עומד על 83%.

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את כלל העובדים על העבודה המסורה והמקצועית המתקיימת לאורך כל ימות השנה ואמר כי "הסקר מלמד כי נעשית עבודה רבה בתחום השירות וחווית המטופל בכלל מחלקות לניאדו. בחלק מהמחלקות שנבחנו האתגרים הינם לא קלים ובכל זאת עמדנו בכבוד בפרמטרים רבים בהם נבחנו, אני מחייב להמשיך אתץ תהליכי שיפור השירות למען כלל המטופלים בלניאדו גם בשנים הבאות"