ח"כ אשר: "ליהדות התורה פוטנציאל של 8 מנדטים; אנחנו המזוזה של המדינה"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר: "ליהדות התורה פוטנציאל של 8 מנדטים; אנחנו המזוזה של המדינה"

    חבר הכנסת יעקב אשר סבור כי עם קמפיין נכון, יהדות התורה יכולה להגיע לשמונה מנדטים: "חרדי שרוצה לסייע לנתניהו יודע שהמפלגות החרדיות בגוש הימין" | וגם: "יהדות התורה היא מפלגה סופר חברתית"

    צילום: אהרן קורן, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) שוחח עם בצלאל קאהן ב"קול חי" והתייחס לרשימת "דגל התורה" נקבעה אתמול על ידי מועצת גדולי התורה. "צריך להכיר טובה לאליעזר סורוצקין המכהן כמנכ"ל החינוך העצמאי שבחר להמשיך לעסוק בחינוך וקירוב. יש פנים חדשות ויפות ב"דגל התורה", שמגיעים מרקע מוניציפלי ומוכיחים עשיה ועזרה לסיוע לכל שכבות הציבור, ברווחה, חינוך, דיור ובשאר התחומים", אמר אשר.

    על היעדים מבחינתו בממשלה הבאה, סיפר: "נושא הדיור החרדי יקבל תאוצה רבה בקדנציה הקרובה. יצחק פינדרוס יהיה ראש חץ בעניין, אחרי שקידם תכניות נרחבות מול משרדי הממשלה".

    באשר למועמד השישי בדגל התורה, דוד אוחנה, אמר: "ציבור בני תורה ספרדים תמיד היה חלק בלתי נפרד מדגל התורה, דוד אוחנה הוא אברך שלקח על עצמו לקדם ולפתח את הרוחניות בטבריה והוא מהמנוסים והמקצועיים ביותר שיש".

    בנוגע לקמפיין הבחירות של יהדות התורה אמר: "אם נקיים קמפיין בחירות כמו שצריך, יש לנו פוטנציאל של 8 מנדטים. חרדי שרוצה לסייע לנתניהו יודע שהמפלגות החרדיות בגוש הימין, לא צפוי מהפך פוליטי ונתניהו יהיה ראש הממשלה הבא. יהדות התורה היא המזוזה של המדינה ומפלגה סופר חברתית".



    0 תגובות