מקלב: "איחוד חרדי מול גנץ ולפיד לא מציאותי"

    אסתי פלד No Comments on מקלב: "איחוד חרדי מול גנץ ולפיד לא מציאותי"

    ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין ל'מהדורה המרכזית' | כינוס המועצת: "שגדולי התורה מטריחים את עצמם לבוא ולקבל החלטות, זה אירוע מכונן" | אלעד: "יש חלק שנמצא אצל גדולי ישראל ויש חלק מעשי. אנחנו עושים לטובת העיר וצריך לקבל את תוצאות הבחירות" | איחוד חרדי: ,הגיע מלמעלה ומגורמי חוץ פוליטיים, המצב הוא שבמקום האיחוד אין מלחמה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' על כינוס המועצת הערב, "אירוע מכונן הערב שכולם באים לבית מרן רבי חיים קיינבסקי זה אירוע שונה מאד".

    האם יהיו פריימריז בבחירות לכנסת: "אין זה סוד ואין חולק שפריימריז זה לא השאיפה שלנו וזה הדבר שאנחנו רוצים. זה לא השיטה הנכונה. לכן אצלנו אין פריימריז".

    איחוד מול גנץ ולפיד: "אנחנו נמצאים בעת נעילת שער, ימים אחרונים להתארגנויות ואיחודים. אנחנו ערים לכך,  אבל לא נוציא מוקדם את הגשת הרשימות ענינו פוקחות ויש לנו אחריות חגבי התחברויות עם גנץ ולפיד. אבל זה לא נראה בר מציאות".

    האיחוד החרדי: "הרצון לאחדות הגיע מלמעלה וגם מגורמי חוץ שאינם פוליטיים, בדקו את זה אבל בסוף שאין איחוד אין גם מלחמה וזה גם מצב טוב. המחשבה הייתה שזה לא יביא יותר מנדטים, בשטח ראיתי בפריפרייה שיכול לבוא ולהתחבר למסר של אחדות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות