שקד תוקפת: "40 שנה הליכוד לא עשה כלום"

    אסתי פלד No Comments on שקד תוקפת: "40 שנה הליכוד לא עשה כלום"

    שרת המשפטים איילת שקד (הימין החדש) התראיינה ל'מהדורה המרכזית' | סחף מצביעים: "סקרים שעשינו מצביעים כי בוחרי יש עתיד עוברים אלינו" | דת ומדינה: "אנחנו נגד כפייה הכל בהידברות ברוח אמנת גביזון מידן" | הליכוד: "אין להם מצע" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד (הימין החדש) התראיינה היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על המטרה להגיע למספר דו ספרתי במנדטים, המפלגות הקטנות, הבית היהודי, הבוחרים החרדיים והליכוד.

    מיש עתיד לימין החדש: "יש בידינו סקרים המוכיחים שיש מצביעים רבים שהצביעו בבחירות הקודמות ליש עתיד והם עברו לימין החדש. מה שמנע מהם להצביע לבית היהודי – הייתה הגדרת המפלגה כמפלגה דתית".

    המפלגות הקטנות: "אנחנו לא פוסלים שום מפלגה, אנחנו עושים הכל שנתניהו יוכל להרכיב ממשלה בלי לצרף מפלגות שמאל כמו של בני גנץ. יש אחריות על מפלגות בימין שלא עוברות את אחוז החסימה, אסור להם לרוץ לבד. זו אחריות כבדה לרוב ימיני בקואליציה".

    הבית היהודי: "הרב פרץ מנהיג את המפלגה יחד עם סמוטריץ שהוא בחור מוכשר, אפשר לעשות איחודים נוספים כדי שהמפלגה תגדל".

    דת ומדינה: "הימין החדש היא מפלגה של ימין מאחד מדיני, ימין כלכלי, ודת ומדינה שרואה עצמה מאחדת לא צריך לכפות משום צד. אם רוצים ללכת לאיזה כיוון הכל צריך להיעשות בהסכמות פוליטיות, כמו אמנת גביזון מידן לשמירת השבת. זה צריך להיות המודל. תמיד צריך לדבר ולהיעשות דברים בהסכמות".

    הליכוד: "אנחנו מפלגה ערכית ימין אידאולוגית, לליכוד אין מצע, אנחנו נפרסם את המצע השבוע. הליכוד שחררו מעל אלף מחבלים, הליכוד 40 שנה בשלטון לא עשה שום דבר במערכת המשפט, דן מרידור מהליכוד העביר את המהפכה החוקתית יחד עם אהרון ברק. שאתה מצביע לימין החדש אתה מצביע ימין ומקבל ימין".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות