נתניהו: "היום נאשר את החוק לקיזוז כספי מחבלים"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "היום נאשר את החוק לקיזוז כספי מחבלים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לחוק קיזוז שכר המחבלים שעלה לכותרות בשבוע שעבר בעקבות הרצח המחריד של אורי אנסבכר הי"ד ואמר: "הקבינט ישמע דיווח מפורט על היקף הכספים מפי גורמי הביטחון"

    נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בפתח ישיבת הממשלה והתייחס לנושאים שעל סדר היום. בנושא ועידת השלום והביטחון בוורשה: "בסוף השבוע חזרתי מוועידת השלום והביטחון במזרח התיכון שהתקיימה בוורשה. נפגשתי שם עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ועם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו".

    לדבריו: "הקשר בין ישראל לארה"ב חזק מאי פעם. בוועידה הזאת קרה שינוי היסטורי בעל חשיבות רבה לישראל: היו שם 60 שרי חוץ ונציגי מדינות, כולל מדינות ערביות שאין לנו יחסים עמן, שישבו יחד עם ישראל וגם התייצבו בעמדה שקבענו נגד איראן. אמרתי להם שהתוקפנות האיראנית היא הגורם המרכזי שמערער את המזרח התיכון ואת העולם כולו ושעלינו למנוע מאיראן נשק גרעיני ולבלום את ההתבססות הצבאית שלה בסוריה. אנחנו נמשיך לפעול כל העת כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

    באשר לפגישתו עם נשיא רוסיה פוטין: "ביום חמישי אפגש במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אני אדון עמו בהמשך חיזוק מנגנון התיאום כדי למנוע חיכוך בין צה"ל לצבא רוסיה. השיחות האלו חשובות מאוד והן חלק מהמאמץ המתמשך שלנו להבטיח את חופש הפעולה של מדינת ישראל נגד איראן וגרורותיה שמכריזות על כוונתן להשתמש בסוריה כחזית במלחמה שלהן להשמדת ישראל".

    בנושא חוק קיזוז משכורות מחבלים: "היום אביא לאישור הקבינט את קיזוז משכורות המחבלים מכספי הרשות הפלסטינית. הקבינט ישמע דיווח מפורט על היקף הכספים מפי גורמי הביטחון. זהו חוק חשוב שקידמנו אותו, והיום אנחנו הולכים לממש אותו בדיוק כפי שהבטחתי".

    ראש הממשלה התייחס לאמירה מעוררת סערה של עיתונאית במהלך שידור באחד מכלי התקשורת ואמר: "אתמול חשבתי שאני לא שומע נכון. שמעתי אמירה מקוממת נגד חיילי צה"ל מפי עיתונאית בכירה, מגישת חדשות. אני מבקש להגיד שהאמירה הזאת היא בלתי ראויה וצריך לגנות אותה – בצורה תקיפה ולרוחב השדרה. אני גאה בחיילי צה"ל, הם מגינים עלינו ועושים את המשימה ההומנית והמוסרית העליונה של הגנת עמנו והגנת ארצנו מפני אלה שרוצים לטבוח בנו. דבריה של העיתונאית ראויים לכל גינוי".

    בנוגע לאישור תקציב למוזיאון הלוחם היהודי בלטרון: "היום אנחנו מקיימים הבטחה נוספת שהבטחנו לפני כמה שנים לווטרנים היקרים שלנו. הממשלה תאשר היום תקציב נוסף להשלמת פרויקט מוזיאון הלוחם היהודי בלטרון. אתר ההנצחה הזה יכלול עכשיו גם תצוגה על הלוחמים היהודים שנלחמו במהלך מלחמת העולם השנייה. יש לי אליהם הערכה עצומה – מגיע להם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפלשתינים מעבירים 687 + 550 מליון שקל, ביבי הקפיא רק 502 מיליון.

      ביבי הקפיא ולא חילט כלומר שומר על האפשרות להחזיר לפלשתינים אחרי הבחירות.

      ביבי לא ימין אמיתי.