מסתמן: כתב אישום כנגד נתניהו גם בתיק 2000

    איתי גדסי No Comments on מסתמן: כתב אישום כנגד נתניהו גם בתיק 2000

    על פי המסתמן, היועץ המשפטי לממשלה שינה את דעתו וכי כתב אישום יוגש כנגד נתניהו בתיק 2000 בכפוף לשימוע. הליכוד בתגובה: "כשיחקרו עשרות עדים שטרם נחקרו ושמוכיחים את צדקתו, כל הטענות נגד ראש הממשלה יקרסו לחלוטין"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו והיועמ"ש, אביחי מנדלבליט צילום: קובי גדעון, לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תיק 2000. על פי המסתמן היועמ"ש אביחי מנדלבליט, שינה את דעתו לאחרונה וכי יוגש כתב אישום בניסיון לקבלת שוחד כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתיק 2000 בכפוף לשימוע, כך נחשף בחדשות 12. בליכוד תקפו את היועמ"ש, "נכנע ללחצי השמאל". בתיק 2000 מואשם נתניהו כי במהלך שיחותיו עם מו"ל של ידיעות אחרונות נוני מוזס, ניסה לכאורה נתניהו לסגור עם מוזס עסקה, סיקור חיובי תמורת הגבלות על עיתון 'ישראל היום'.

    בליכוד הגיבוי לחשיפה ואמרו: "נראה שהיועמ"ש נכנע ללחץ של השמאל והתקשורת להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו בכל מחיר – ולפני הבחירות. בשימוע אחרי הבחירות, כשראש הממשלה יתעמת עם עדי המדינה וכשיחקרו עשרות עדים שטרם נחקרו ושמוכיחים את צדקתו, כל הטענות נגד ראש הממשלה יקרסו לחלוטין.

    הזוי ששוקלים להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו שבלם לבדו את החוק לסגירת ישראל היום, כשאפילו לא חוקרים 43 שרים וח"כים שקידמו את החוק וקיבלו בעדו סיקור מלטף מנוני מוזס וידיעות אחרונות".



    0 תגובות