קמפיין ש"ס יוצא לדרך: "נתמוך בנתניהו גם תחת כתב אישום"

    איתי גדסי 3 Comment on קמפיין ש"ס יוצא לדרך: "נתמוך בנתניהו גם תחת כתב אישום"

    ש"ס משיקה את קמפיין הבחירות הראשון של המפלגה, תחת הסלוגן "ביב צריך אריה חזק". מטרת הקמפיין מניעת זליגת קולות לנתניהו בבחירות. במקביל עולה קמפיין נוסף: "שס המזרח של עולם התורה" | צפו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת ש"ס חושפת היום (חמישי) את קמפיין הבחירות הראשון שיוצא לדרך, יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, שככל הנראה חושש מזליגת מצביעים לכיוון נתניהו לאןר קמפיין החקירות כנגדו, אומר: "ההצבעה היא 2 פתקים בפתק אחד, גם לש"ס וגם לנתניהו".

    הגל הפרסומי הראשון יכלול: שלטי חוצות בכל רחבי הארץ, מודעות פרסום ופעילות רבה בדיגיטל עם המסר המוביל: "ביבי צריך אריה חזק". במקביל יעלה קמפיין נוסף: "ש"ס – המזרח של עולם התורה".

    photo_2019-02-14_20-22-55

    לדברי יוצרי הקמפיין: "הקמפיין מדגיש את צמיחת עולם התורה הספרדי בהנהגתו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן למימדים היסטוריים, ואת הישגי ש"ס למען מוסדות החינוך התורני ועולם הישיבות. קמפיין "המזרח" מעניק גאוות יחידה לציבור ממשיכי דרכו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל הנמצא היום בחזית עולם התורה"..

    הסרטון הראשון שיעלה היום נפתח במשפט: "כשכולם תוקעים סכינים" רואים את האמירות החריפות של ליברמן, בנט וכחלון כנגד ראש הממשלה במהלך הקדנציה האחרונה לעומת השותפות האמיתית כהגדרת ראש הממשלה בנימין נתניהו על אריה דרעי וש״ס.

    שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי: "האמירה הברורה שלנו והשלטים בראש חוצות שמבליטים את דמותו של ראש ממשלה, בנימין נתניהו, מעבירים מסר ברור וחד משמעי: ש"ס תמליץ לנשיא רק על בנימין נתניהו".

    עוד הוסיף דרעי: "נתמוך בנתניהו גם אם יוגש נגדו כתב אישום ונהיה איתו כל עוד החוק מאפשר זאת. והחוק אומר שראש ממשלה יכול לכהן עד פסק דין חלוט לכן לא צריכה להיות התלבטות לכל המצביעים שרוצים להצביע ש"ס אבל רוצים גם את בנימין נתניהו כראש ממשלה".

    photo_2019-02-14_20-22-56 (2)

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לחזק את שס הכופרים מנסים בכל הכח לרמוס שלא יזכו לכך תתאחדו