הספירה מחדש בליכוד: החמישייה הראשונה נותרה כשהיתה

    איתי גדסי No Comments on הספירה מחדש בליכוד: החמישייה הראשונה נותרה כשהיתה

    לאחר ספירה חוזרת ארוכה ומותחת, רשימת הליכוד נותרה כמעט כשהייתה | החמישייה הראשונה לא שונתה, בחמישייה השניה החליפו גלנט ולוין מקומות ובעשירייה השניה כץ, אקוניס, שטייניץ וחוטובלי החליפו מקומות | התוצאות המלאות

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. פערי קולות בתוצאות הבחירות הפנימיות בליכוד. בתום ספירה חוזרת של הקולות בבחירות הפנימיות בליכוד נחשפו פערים של אלפי קולות בהשוואה לתוצאות הראשונות.

    אלפי קולות נוספו לגדעון סער ויריב לוין על חשבון קולות שקיבל בספירה הראשונה יואב גלנט. עם זאת, החמישייה הראשונה נותרה ללא שינוי. בחמישייה השניה היו שינויים בתוך המקומות אבל לא מעבר לכך. השר לוין התקדם למקום השישי על חשבון השר גלנט שנדחק לאחור. השר לשעבר גדעון סער נשאר במקומו בפער זעום של שבעה קולות בלבד מהשר גלעד ארדן שנותר במקום השלישי ברשימה.

    בהמשך הרשימה, השר חיים כץ התקדם בשני מקומות במקומו של אופיר אקוניס שנדחק בשני מקומות לאחור, השר שטייניץ התקדם במקום אחד על חשבונה של סגנית השר ציפי חוטובלי.

    בנוסף, רשימת המנצחים במחוזות טרם פורסמה בשל אי סיום ספירת קולות חברי המרכז הבוחרים את נבחרי המחוזות. התוצאות צפויות להתפרסם בהמשך היום.

    כזכור, לאחר שחשף הפרשן הפוליטי עמית סגל חשדות לאי סדרים בספירת הקולות, הורה בית הדין של הליכוד על ספירה מחדש.

    329741af-5d33-4e17-a9bd-9c02bbda968c

    תוצאות הליכוד



    0 תגובות