ליצמן מותח ביקורת על דרעי: "לא ממליצים לגדולי ישראל מה לעשות"

    אסתי פלד 3 Comment on ליצמן מותח ביקורת על דרעי: "לא ממליצים לגדולי ישראל מה לעשות"

    סגן השר יעקב ליצמן בראיון ל'מהדורה המרכזית', על האחדות החרדית: "הרבנים שלי תמכו באחדות עם ש"ס" | מצוקת בתי החולים: "גרמן ולפיד תוקפים אותי אבל הם לא הביאו שקל למערכת" | הדחת מוזס: "החלטה פרטית של חסידות ויזניץ' | חילולי שבת: "לא נאפשר חילולי שבת באשדוד" | האזינו

    סגן השר יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות ומראשי יהדות התורה יעקב ליצמן התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על רעיון האחדות עם ש"ס ומי עומד מאחורי הרעיון, מצוקת בתי החולים, הדחת ח"כ מנחם מוזס, חילולי השבת והיחסים עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.

    אחדות עם ש"ס: "מיד שהציעו לי אחדות עם ש"ס הסכמתי אבל לצערי זה לא קרה, ולא בגללי. המפץ החרדי לא יקרה. אנחנו נגיש ראשונים את הרשימה שלנו".

    עוד הוסיף ליצמן: "אני מצפה שנגיש בין הראשונים בשבוע הבא את הרשימות. ראינו שזה לא תכלס לריב עם ׳דגל׳ וישבנו לסגירה. הבאתי הסכמה מהרבנים שלנו לרוץ יחד עם ש״ס, לצערי זה לא יצא בסוף לפועל. סופית הדבר הזה לא יקרה".

    .

    רעיון האחדות לא מש"ס: "הבחירות המקומיות מאחורינו ואנו מתאחדים בהוראת חברי המועצת. הציעו לנו וחשבתי שתהיה אחדות כללית וסירבו. הרעיון לא בא משס".

    מצוקת בתי החולים: "יש בעיית עומסים קשה והוספנו 1000 מיטות וגם הקמנו בי”ח באשדוד. לפיד וגרמן רק מדברים אבל לא הוסיפו כלום. רק מטיפים מוסר לאחרים".

    .

    עוד הוסיף ליצמן: "יהדות התורה היחידה שהכניסה להסכם הקואליציוני נושאי בריאות לכלל הציבור ולא רק לחרדים. הסיעוד והשיניים הבטחנו וקיימנו".

    קדנציה מוצלחת: "היתה לנו קדנציה מצוינת עם נתניהו ונמשיך איתו מבחינתנו. כל עוד החוק יאפשר נתמוך בו. מה שגנץ מצהיר זה לא אומר כלום כי אלו רק הצהרות בחירות".

    הדחת ח"כ מנחם מוזס: "הרב מוזס חבר טוב ועבדנו יחד כיו״ר סיעה ואני לא נכנס להחלטות של ויז’ניץ וזה לא קשור אליי".

    חילולי השבת: "נושאי חילול שבת הופך כעת לנושא חם בבחירות כדי לנגח. גם באשדוד לא נאפשר פתיחה בשבת ונעבוד בהרמוניה".

    אחדות בגוש הימין: "אנחנו לא רוצים להפסיד קולות לגוש שלנו ומקווים שהימין יתאחדו כולם. אני לא מעודכן מאלי ישי ולא מתערב בזה".

    הקריאה של דרעי: "לא כ"כ אהבתי את קריאת דרעי לכינוס המועצות. זה ענין שלהם ולא מתאים שנמליץ לגדולי ישראל מה לעשות. אבל נעבוד יחד בשיתוף פעולה הדוק".

    יורדים לשטח: "המשימה שלנו לרדת לעם ואנו עשינו המון הישגים לציבור ויש קהלים שלא מצביעים ולא מרוצים ואנו נתקן את זה, הקמנו מועצת קהילות ונחזיר אותם בעזרת השם".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      דרעי ממש לא עושה ההפך מגדולי ישראל מכיוון שחכם שלום הורה לו מפורשות לרוץ לבד

    2. 2

      אצלו לא ממליצים, ואצל דרעי מחליטים!

    3. 1

      הבן אדם לא מבין ,שיש הרבה חרדים שמצביעים ליכוד מחל לנתניהו