היועמ"ש הודיע: "אין מקום לעימות עם עדי המדינה"; נתניהו תקף

    איתי גדסי No Comments on היועמ"ש הודיע: "אין מקום לעימות עם עדי המדינה"; נתניהו תקף

    היועץ המשפטי לממשלה משיב לפניית סנגורי ראש הממשלה וקובע כי אין מקום לפעולות חקירה נוספות | נתניהו תוקף: "ביקשתי עימות ונדחיתי; הלחץ של השמאל והתקשורת משפיע על היועמ"ש"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט השיב היום (רביעי) לפניית באי כוחו של ראש הממשלה, אשר כללה, בין השאר, בקשות לבצע פעולות חקירה נוספות בתיקים הנוגעים למרשם.

    בתשובה ששוגרה לסנגורים, נמסר מפי עוזרו הבכיר של היועמ"ש לממשלה, כי בשלב בו אנו נמצאים לא נדרשות פעולות חקירה נוספות. כן הובהר לסנגורים כי המידע המצוי בידיהם הינו חלקי ביותר, ואף צויין כי כמה מן הגורמים המוזכרים במכתבם, שלגביהם ביקשו כי תיגבה עדותם, כבר מסרו עדות במהלך החקירה.

    "בשלב זה חומר הראיות נבחן אצל היועץ המשפטי לממשלה, וכפי שהבהרנו בעבר – מוצע להימנע מהסתמכות על פרסומים שונים אודות חומרי הראיות או תהליך העבודה על התיקים, ולדבוק רק בפרסומים הרשמיים", נמסר.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב להחלטה ואמר: "מצער שהלחץ של השמאל והתקשורת כנראה גורם ליועמ"ש להיחפז ולהודיע על שימוע לפני הבחירות, בשעה שהאמת תצא לאור בתהליך השימוע רק אחרי הבחירות. צר לי שהיועמ"ש דחה את בקשתי להתעמת עם עדי המדינה וגם את בקשת פרקליטיי לחקור עשרות עדים שלא נחקרו ושמוכיחים את צדקתי. כל זה יקרה בתהליך השימוע שיתקיים רק אחרי הבחירות ושבו יתרסקו כל הטענות נגדי, כפי שקרה לטענות נגד אישי ציבור אחרים שיצאו ללא רבב לאחר שניתנה להם ההזדמנות להגן על עצמם".



    0 תגובות