נשיא בית הדין: "עקב עתירה נספור את כל הקלפיות מחדש"

    אסתי פלד No Comments on נשיא בית הדין: "עקב עתירה נספור את כל הקלפיות מחדש"

    עו"ד מיכאל קליינר – נשיא בית הדין של מפלגת 'הליכוד' התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לטעויות שאירעו בעת ספירת קולות הפריימריז | שיחת הטלפון של ראש הממשלה באישון לילה | העתירה של 13 חברי הליכוד לספירה חוזרת | האזינו

    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי הערים החרדיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד מיכאל קליינר נשיא בית הדין של מפלגת 'הליכוד' התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' על הבחירות במפלגות, "מפרגן על כך שהעבודה היא מפלגה דמוקרטית, היא עדיפה עשרות מונים על מנהיג שיש לו מפלגה. אבל בממוחשב אתה יודע מה נכנס אבל אתה לא יודע מה יוצא, אצלנו בליכוד יש קצת בלאגן ואפשר לספור מחדש הכל. שהיה בעיית חוטובלי דיכטר ואנחנו בבית הדין החלטנו על ספירה חוזרת ושוב היה הפרש 20 קולות הפרש לחוטובלי".

    אין זיופים: "יש תקלות שהוסיפו 0 למירי רגב, פעם אחת הוסיפו קולות לכץ או הורידו, אין מגמתיות למועמד מיוחד שקיבל קולות יותר. בסוף הספירה אנחנו נראה אם היו זיופים. ייתכן שמספר 4 יעבור לשלוש או שש לשבע אבל לא יותר מכך".

    הטלפון מראש הממשלה: "מנסים לכער את הליכוד בכח, עוד מצד מפלגות שאין להם בכלל פריימריז. בזמנו של פייגלין הייתה מהומה גדולה, ארדן הביא אנשים וגייס חברי כנסתף הביאו המון משקיפים, הוזעקתי ב-2 בלילה לגני התערוכה, צלצלו לראש הממשלה וביקשו את עזרתו, וזה זכותו המלאה להתקשר ולברר מה קורה והוא ביקש שיוציאו את מי שלא צריך שיהיה יותר מסודר הוא הביאה עצה לסיום הסאגה. אבל ברק רביד התנפל עליו והם מנסים כל דבר להביא נגד הליכוד".

    עתירה חדשה: "יש עתירה של 13 חברים שהגישו עתירה לבית הדין שמבקשים לספור את כל הקלפיות ולא רק את הסיכומים".

    האזינו לראיון המלא:

     

     



    0 תגובות