פרופ' רוטשטיין מזהיר: "השביתה תחזיר את ביה"ח לפשיטת רגל"

    אסתי פלד 1 Comment on פרופ' רוטשטיין מזהיר: "השביתה תחזיר את ביה"ח לפשיטת רגל"

    מנהל המרכז הרפואי 'הדסה' בירושלים המצוי תחת שביתה כללית בימים אלו, התראיין ל'מהדורה המרכזית' והסביר על סכנות השביתה: "אנחנו לקראת יציאה מהגירעון העמוק שהיינו בו, השביתה יכולה להחזיר חזרה למצב הקשה". על סיבת השביתה: "רופאים שמרוויחים 40% יותר מכל הרופאים בארץ לא מוכנים להיות כמו כולם, המתמחים בכלל לא הבעייה" | האזינו

    מנהל המרכז הרפואי 'הדסה' הפרופ' זאב רוטשטיין צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל המרכז הרפואי 'הדסה' בירושלים המצוי בימים אלו בשביתה מטעם ההסתדרות הרפואית, התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לשביתה הקשה, "לא מדובר בעיצומים מדובר בשביתה כללית, אין לה שום תירוץ ואין לה תכלית, כל עניין המתמחים זה הסחת דעת. ליצמן הבטיח לוועדים ערב השביתה והוא אמר להם אני אטפל במתמחים".

    יוצאים מהבראה: "הדסה נמצאת בתהליך הבראה, בשלוש שנים צמצמנו את הגירעון הגדלנו את הבית חולים, פתחנו מחלקות חדשות, הכנסנו טכנולוגיות חדשות, אם נמשיך בשביתה יכולים להגיע לנקודת ההתחלה של הפשיטת רגל. כרגע אנחנו נמצאים לקראת יציאה מהסכם ההברה מ100 מיליון שקל גירעון ירדנו ל42 מיליון שקל גירעון ואנחנו צריכים לרדת עוד 20 מיליון שח לחתוך בכח אדם וזה כואב".

    הרופאים שמרוויחים 40% יותר מכל הרופאים: "ישבנו עם הוועדים כברשנתיים להכין את זה, התכוונו עם הסכם אנשי הסגל האקדמאי שזכו להטבות בזכות, אבל הורדנו את זה בגלל הקיצוץ וזה מדובר ברופאים שמרוויחים 40% יותר מכל הרופאים בארץ, אנחנו רוצים להוריד אותם שיהיו כמו כל הרופאים בארץ. ההסתדרות הרפואית בארץ שמשנת 1983 זה היה פאר ההסכם שלהם".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות