- רדיו קול חי - -

הרב פרץ תוקף את בנט: "עצר אצלנו בדרך למרכז הליכוד"

יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ השתתף היום (שלישי) בכנס המנהלים השמיני של הציונות הדתית, בנאומו תקף את הניסיון של בנט לדבריו, להדביק לו את הכינוי הבית של החרדלי"ם (חרדים דתיים לאומים): "הבוקר שמעתי שבימין החדש קוראים לי ולבית היהודי "בית של חרד"לים".

בנאומו אמר הרב פרץ: "אני נמצא פה הערב ורואה את דיירי הבית, מנהלות ומנהלים, מנהיגי חינוך לתפארת מדינת ישראל. זה הבית שלי, זה הבית שלנו, הבית היהודי והאיחוד הלאומי זה המיינסטרים של הציונות הדתית. לא הליכוד ולא הליכוד ב' המחופש לימין החדש. מי שמנסה לתייג אותנו מתבלבל".

עוד הוסיף הרב פרץ: "אנחנו לא חרד"לים ולא לייטים, אנחנו ארץ ישראל ועם ישראל, בצבא, באקדמיה, ברפואה במשפט ובתקשורת, חדורים במוטיבציה להמשיך ולהיות שותפים ומובילים בכל תחומי החייים במדינת ישראל. זו דרכה של הציונות הדתית. זו דרכו של הבית היהודי הכולל מסורתיים, חילוניים, דרוזים וכל מי שמאמין בדרך שלנו. זה הבית היהודי – שלנו של כולנו".

יו"ר הבית היהודי המשיך לתקוף את בנט: "הבית היהודי אולי חטף מכה קלה בכנף אבל אסור להתבלבל, אנחנו לא מפלגה שעצרה בתחנה בדרך למרכז הליכוד אלא מפלגה שורשית וערכית אשר תמשיך להוות חלק משמעותי בכנסת ובממשלת ישראל".