נתניהו במסר לאיראן: "הטילים שלנו יכולים להגיע לכל מקום"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו במסר לאיראן: "הטילים שלנו יכולים להגיע לכל מקום"
    ראש הממשלה בביקורו בבסיס חיל הים היום צילום: חיים צח לע"מ
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איומים גלויים לאיראן. ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא היום (שלישי) שוב כנגד האיומים שמשגרת איראן כלפי ישראל לאחרונה ואמר: "הטילים שלנו יכולים להגיע רחוק מאוד, מול כל אויב, כולל השלוחות של איראן באזורנו. אנחנו פועלים כל הזמן לפי הצורך שלנו למנוע מאיראן ומגרורותיה להתבסס בגבולנו הצפוני ובאזורנו בכלל. אנחנו עושים כל מה שצריך".

    כזכור ראש הממשלה שלח מסר מצולם חריף מאוד להנהגה האיראנית ואמר: "כי אם ינסו באיראן לשטח את תל אביב וחיפה זה יהיה הפעם האחרונה שחוגגים באיראן את יום המהפכה" (יום החג של משטר האייתולות).

    GPOGPO_5741

    נתניהו על ספינת חיל הים, ברקע מערכת כיפת ברזל הימית | חיים צח לע"מ

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר היום בבסיס חיל הים בחיפה במהלכו שמע סקירות על פעילות הזרוע מפי מפקד חה"י אלוף אלי שרביט.

    רה"מ נתניהו נאם במהלך ביקורו והתייחס ליכולות של חיל הים: "במסגרת הביקורים שאני עושה בצה"ל במילוי תפקידי כשר הביטחון, אני מתרשם מאוד מהכוחנות של חיל הים, בבניין הכוח ובהפעלת הכוח. חיל הים הוא מרכיב ראשון במעלה של כוח ההגנה וכוח ההרתעה של ישראל מול משימות עליונות שיש לנו בשני התחומים הללו".

    הצוללות או ספינות טילים?: "אני מתרשם מכל מה שראיתי כאן, כמובן שאי אפשר להראות הכל, אבל הטילים האלה שאתם רואים מאחורי – הטילים האלה יכולים להגיע רחוק מאוד, מול כל אויב, כולל השלוחות של איראן באזור שלנו".

    לסיום אמר נתניהו: "אנחנו פועלים כל הזמן, לפי הבנתנו ולפי הצורך שלנו למנוע מאיראן ומגרורותיה להתבסס בגבולנו הצפוני ובאזורנו בכלל. אנחנו עושים כל מה שצריך".

    נראה שמתחת לפני השטח, לאחר התקיפה האחרונה בסוריה והאיומים מצד איראן, כי תקיפה נוספת בסוריה כנגד כוחותיה תכניס את ישראל למלחמה מולה. ראש הממשלה לא מתרגש מהאיומים ושולח מסר ברור לאיראנים נמשיך להלחם כנגד הקמת מכונת מלחמה איראנית על אדמת סוריה בכל מחיר.

    GPOGPO_5868



    0 תגובות