דיכטר: "מוכרחים לצאת למבצע צבאי בעזה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on דיכטר: "מוכרחים לצאת למבצע צבאי בעזה"

    ראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, טוען כי יציאה למבצע צבאי בעזה תוכל להשיג במהלך ארוך טווח, רגיעה בעזה: "המבצע להערכתי יסתיים ב-20 אלף מחבלים עצורים, 10,000 מחבלים הרוגים ועוד 10,000 יברחו למצרים ולמדינות ערב"

    דיכטר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ אבי דיכטר טוען כי צריך לצאת למבצע צבאי בעזה. בכנס שנערך בירושלים אמר: "יש לצאת למבצע חומת מגן בעזה". להערכתו, "המבצע יסתיים ב-20 אלף מחבלים עצורים, 10,000 מחבלים הרוגים ועוד 10,000 יברחו למצרים ולמדינות ערב".

    דיכטר אמר: "כשמסתכלים על עזה היום ולאן אנחנו רוצים להוביל את מדינת ישראל מול עזה, יש עובדה אחת שחייבת להיות לנגד עינינו: איך מחזירים הרתעה ליושנה. לכל אלה שאומרים בנושא עזה, שלחבית הטרור אין תחתית, תרשו לי לומר להם – לחבית הטרור יש תחתית. הוכחנו את זה גם בעבר. מול עזה אני לא רואה שום אפשרות אחרת מלבד האפשרות הביטחונית הצבאית – לצאת למבצע חומת מגן בעזה. המבצע להערכתי יסתיים ב-20 אלף מחבלים עצורים, 10,000 מחבלים הרוגים ועוד 10,000 יברחו למצרים ולמדינות ערב".

    "לכל אלה שמנסים להשלות אותנו שזה יהיה זבנג וגמרנו – צר לי לאכזב אותם. הסיפור הזה יימשך שנים אחדות. אבל אחרי זה נהיה במציאות אחרת לגמרי. נוכל להרוס את תשתיות הטרור הצבאיות בעזה והיכולת שלהם להתיש אותנו תיעלם. המבצע יאפשר נגישות לקיני הטרור בעזה", אמר בכנס ירושלים של בשבע.

    עוד אמר דיכטר: "אני שומע את המשפטים על היפרדות. הם שם ואנחנו כאן. בעזה – החמאס ביצע הפיכה צבאית ולקח את המושכות. במבחן המציאות, נלקח סיכון בעזה והוא לא השתלם. אי אפשר לקחת סיכון מול איו"ש. בזמנו שאחמד יאסין היה אצלנו בכלא, הוא אמר לי: 'אבו נביל, אתה תראה, אני אחזור לעיר מגוריי לג'ורה (אשקלון) עד סוף המאה'. בינתיים מי שגר באשקלון זה אני ומי שנמצא בגיהינום זה הוא. ואלה שמתלבטים האם זה הם או אנחנו – אני אומר לכם בצורה הכי יהודית, הכי ערכית והכי מקצועית – זה אנחנו, ולא הם".



    0 תגובות