הפרשן החרדי טוען בתוקף: "אברכים מתכוונים להצביע לנתניהו"

    עמית דניאל 3 Comment on הפרשן החרדי טוען בתוקף: "אברכים מתכוונים להצביע לנתניהו"

    ירידה במנדט החרדי? הפרשן החרדי יוסי אליטוב טוען כי הבחירות הקרובות יהוו תפנית של ממש בכל הנוגע לקול החרדי: "אברכים אומרים לי 'נצביע לנתניהו; יש סכנה שהשמאל יעלה לשלטון'"

    נתניהו ונציגי המפלגות החרדיות בכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. עורך "משפחה" הפרשן יוסי אליטוב טוען כי "כשביבי דוהר מעל שלושים הוא מסכן את גוש הימין כולו. הדהירה המסוכנת הזו תימשך עוד יותר אחרי ההחלטה על כתב אישום בכפוף לשימוע נגד נתניהו".

    לדבריו, "כשנתניהו מצהיר שלא יכניס את גנץ לקואליציה, אני מודאג שגנץ דווקא יהיה זה שיקבל את הטלפון הראשון מביבי".

    אליטוב טוען כי יש "רפיון" בצייתנות החרדית באשר להצבעה למפלגות החרדיות. "אומרים לי אברכים חסידיים שזו הפעם הראשונה שהם מצביעים לנתניהו כי צריך לחזק אותו וקיימת סכנה של שלטון שמאל".

    אליטוב אומר כי "הם לא מתלהבים מהליכוד כמו שנתניהו הוא אצלם מעיקרי הדת. חלפו הימים שאפשר לסחוב את המצביעים החרדים לקלפיות בגלל 'קול קורא'", לטענתו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      "אברכים חסידיים"… שטריימיל בשבת עדיין לא עושה אדם ל"אברך חסידי", וגם לא ל"חרדי". מאז מוצאי הבחירות האחרונות לעירית ירושלים הפסקתי לתת אמון ב"פרשנים", כאשר הספידו את ליאון, בשעה שהנתונים היו מול העיניים. חוששני שה"פרשנים" רואים מהרהורי לבם. אין שום "תהליכים" ואין מה לזהות. תמיד היו אנשי שוליים, (כמו חב"ד למשל, שמסוגלים בתמימות להצביע לליברמן, "מפלגה של יראי ה'") לא האחוז צמח, אלא ב"ה הכמות. מאידך גיסא כמות ה"צייתנים" צמחה ב"ה פי כמה וכמה.

    2. 2

      חרדי מי שלא מקשיב לגדולי ישראל ומחליט על דעת עצמו לא ראוי בכל מקרה לתואר חרדי
      זהו המזרחי בגלגול החדש

    3. 1

      אולי כמה בודדים (לא אברכים) מהחוג של יוסי אליטוב בחב"ד יצביעו למפלגה חילונית