- רדיו קול חי - -

בן גביר מפתיע: "מעוניין לשבת בקואליציה של נתניהו"

עו"ד איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית' התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על המשא ומתן מול האיחוד הלאומי שהתפוצץ: "הציעו לנו הצעה משפילה ביותר, יש כאלה שחושבים שאפשר לפגוע בנו. נתנו לנו את מקום 5 ו-8 ואת אופיר סופר ואורית סטרוק לפנינו יש לנו ציבור ענק שכל אחד מאותנו מייצג ותירקו לנו בפרצפוף. ומדברים איתנו על אגו, מה יגידו לנו המצביעים שלנו שבקולות שלנו יוסי כהן יכנס?".

מביאים קהלים חדשים: "יש כאן איזה שהיא התנצחות ואני מאוד מאוכזב, עוצמה מביאה לא רק ציבור ציוני דתי קלאסי, אלה הרבה חרדים עיירות פיתוח וחב"ד, יש כאן איזה שהיא התנשאות ואליטיסיטיות. בבית היהודי נאמרו כל מיני דברים נגדינו".

הפעם הם לא עוברים: "תמיד היה להם במה להיאחז כי הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא עוברים את אחוז החסימה יחד, ולכן אני חושב שהפעם קיוויתי שתהיה איזה שהיא התפקחות אבל טעיתי ולכן אנחנו רצים ברשימה עצמאית".

ריצה בשביל עם ישראל: "יש לי משרד עורכי דין מאוד מצליח, אני אקבל שכר מאוד נמוך אבל אני רץ אך ורק בשביל עם ישראל".

הציבור שלנו לא יצביע בלעדינו: "הציבור שלנו לא יילך לבחור ברב רפי פרץ אם אנחנו לא נהיה ברשימה. אלי ישי אדם מאוד יקר והוא גם צריך להיות בחיבור כזה. אני מקווה שיהיה כאן איחוד כללי. יש כאן אפי' אפשרות להגיע ל-12 מנדטים".

אופוזיציה מול קואליציה: "אנחנו תמיד הלכנו בבלוק טכני שהוא נוח לכולם, גם מה שטוב לערבים להבדיל גם טוב לנו. יש לי ביקורת על אנשי הבית היהודי, אני רוצה לשבת בקואליצה שראש הממשלה יתחייב להקים קואליציה ימנית. אבל יש לנו קווים אדומים שאם ראש הממשלה לא יעמוד בהם כמו על דיבור על תוכנית התנתקות, אם יהיו 500 טילים על הדרום הוא יגיב, תחבורה בשבת הוא ייתן מענה לזה בלי לגמגם ולהוציא את המסתננים ואם הוא יקיים את זה נהיה בקואליציה".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90