- רדיו קול חי - -

דודו סעדה: "עוצמה יהודית שווה 3 מנדטים"

מנכ"ל קבוצת 'בשבע' דודו סעדה התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על משימת האחדות בין מפלגות הימין, "אני המלצתי על הרב רפי פרץ". והזמנת נפתלי בנט לכנס ירושלים, "נפתלי בנט בשר מבשרינו והוא היה הפתיחה וגם מחר הוא פותח את הכנס".

הרב פרץ וסמוטריץ' על במה אחת: "אני הראשון שהמלצתי על הרב רפי פרץ, התוכנייה של הכנס מכינים אותה שלושה חודשים לפני הבחירות, הוא נבחר לפני שבוע. רק שהתחלנו ללכת לכיוון של אחדות והחלטנו שההגעה שלהם תהיה בייחד, ומחר תראו את הרב פרץ וסמוטריץ' יחד על הבמה".

הפחד מהקמת ממשלת שמאל: "התקופה הזאת היא לא פשוטה, אסור לנו לחזור ל-92 ומתוך הפילוגים להקים ממשלת שמאל. כל מי שהיה היום בכנס אמרו אסור לאבד קול אחד לימין".

שותפות אמת: "צריך להיות שותפות אמת, לעולם אין 49 ו51 אלה חמישים חמישים באחריות על הבית, צריך שתיהיה שותפות מלאה. הבית היהודי והאיחוד הלאומי צריכים לעשות ריצרץ' ביניהם. ואפשר להתחיל רשימה נוספת לפי גודלה, עוצמה לישראל הם כמעט עוברים את אחוז החסימה, צריך לתת להם לפי גודלם. שלושה מנדטים צריך לתת להם".

השפעת הרבנים: "האיחוד הלאומי נשמע לקריאות הרבנים שהם המחליטים, בבית היהודי יש להם מרכז הם לא נשמעים לרבנים כ"כ. לכן הרב דרוקמן יכול להשפיע עליהם יותר היום".

נפתלי בנט לא הוזמן? "אתמול היה פתיחה של כנס ירושלים ונפתלי בנט היה שם, מחר נפתלי בנט פותח מחר את המושב והוא בשר מבשרינו והוא יקר לנו מאוד".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90