- רדיו קול חי - -

האסטרטג לוין על העבודה: "ב-60 יום אפשר להרים קמפיין אפקטיבי"

עו"ד איתן לוין בעל משרד לאסטרטגיה "פאר לוין תקשורת", התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וניתח את מצב מפלגת העבודה כיום ונתן תקווה, "60 יום זה מספיק זמן להרים קמפיין אפקטיבי".

יש תקווה: "יש אפשרות להשתקם, יש 60 יום לתת קמפיין אפקטיבי זה זמן אפשרי. אבל לצעוק רק לא ביבי זה לא עוזר".

הכל בראש: "בסוף אם תיקח את מפלגת לפיד וגנץ ותוציא את ניו"ר אין מפלגה. הסיפור המרכזי זה היו"ר. ואם מי שעומד בראש אין לו את הכריזמה ואת היכולת המפלגה מאבדת מכוחה".

ייתכן ויהיה מהפך: "אם אבי גבאי לא נתפס כאדם שיכול להביא אותה להישגים יותר מ-7 מנדטים, זה ציבור שיצביע בכל מקרה. אם יהיה סקר שאדם אחר מביא יותר מנדטים ייתכן וצפוי מהפך או שאולי לשנות את הסיסמא רק לא ביבי".

איחוד עם מפלגות אחרות: "גנץ לא צריך איחוד עם העבודה, הוא צודק, רק בלי לפתוח את הפה גנץ גורף 15 מנדטים כפוסטר, זה מראה על רצון לשינוי בציבור".

אין הבטחה: "עיקר הבעיה של העבודה, הבחירות זה מהבטן אני אוהב אותו או לא. פה אין הבטחה לבוחרים הבוחרים צריכים להאמין במשהו".

 

האזינו לשיחה המלאה:

צילום: באדיבות המצולם