בנו של ח"כ מוזס מאשים: "עשו הרבה תרגילים לאבא כדי שלא ימשיך"

    אסתי פלד No Comments on בנו של ח"כ מוזס מאשים: "עשו הרבה תרגילים לאבא כדי שלא ימשיך"

    יחיאל מוזס בנו של ח"כ מנחם אליעזר מוזס (אגודת ישראל) שהודח מרשימת אגודת ישראל לכנסת הבאה, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על היחסים הפנים מפלגתיים שקדמו להדחת אביו, הבכי של כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ' והעצמאות של מוזס שאולי גרמה להדחתו. מוזס ואגודת ישראל "אבא זה יהודי שכבר לפני 60 שנה זכה להתלוות …

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יחיאל מוזס בנו של ח"כ מנחם אליעזר מוזס (אגודת ישראל) שהודח מרשימת אגודת ישראל לכנסת הבאה, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על היחסים הפנים מפלגתיים שקדמו להדחת אביו, הבכי של כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ' והעצמאות של מוזס שאולי גרמה להדחתו.

    מוזס ואגודת ישראל "אבא זה יהודי שכבר לפני 60 שנה זכה להתלוות לאבי שהיה מזכיר מועצת גדולי התורה. אבא זכה שכל השנים היה בשר מבשרה מאגודת ישראל, שהיו צריכים להדפיס את עיתון המודיע הוא משכן את ספר הזוהר שהיה ברשותו כדי שיקנו עופרת להדפיס את העיתון. אבא ליווה את כל הנושאים החשובים ליהדות החרדית".

    הדמעות של מרן האדמור מויזניץ': "ביום שהדיחו אותו היינו בחדר של הרבי שליט"א ואז הרבי אמר לי: "ליבי שותת יחד עם האבא" אני לא רוצה להיכנס ליחסים בפנים".

    .

    כל הועידה נועדה להדחת מוזס: "אני מדבר על עצם הועידה בנתניה לאחר ששנים לא התכנסו בפורום גדול כזה, אף פעם לא הכריזו על מועמדים רק לפני הגשת הרשימות, למה הייתה כאן בהילות להכריז על שמות המועמדים. רק רצו לקבע שמוזס יותר לא יהיה. לא החליפו את כולם וכולם באותו גיל, ולא החליפו אף אחד רק אותו. ופתאום מספרים שרצו להכניס מישהו צעיר. לא הייתה בוועידה שום דבר מיוחד פרט להדחת אבא שלי".

    חברי הכנסת ליצמן ומוזס
    חברי הכנסת ליצמן ומוזס

    פלאש 90

    ליצמן סימן את אבא שלי: "אבא שלי שהוא נבחר מטעם ויזניץ' להיות נציג אגודת ישראל הוא התנהג מאוד בעצמאות הוא לא רצה להיות האיש שמחליטים בשבילו. לפני 10 שנים ליצמן רצה להיות יו"ר ועדת הכספים והוא לא הצליח. ליצמן רצה ללכת להתפצל עם אבא שלי לסיעה חדשה אבל כבר אז ליצמן סימן את אבא שלי וגם סילקו אותו מוועדת השמונה. עשו לו הרבה תרגילים ופתאום מינו נציג ויזניץ' לביות עוזר שלו ופתאום יש לו עוד נציג לליצמן באגודת ישראל".

    .

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות