דרעי: "לא קיבלנו פניה בעניין האחדות – אין שום הוכחה שהמהלך יעזור"

    אסתי פלד No Comments on דרעי: "לא קיבלנו פניה בעניין האחדות – אין שום הוכחה שהמהלך יעזור"

    "ש"ס מעולם לא קיבלה 270 אלף קול בבחירות לרשויות כפי שקרה בבחירות האחרונות", כך אומר שר הפנים אריה דרעי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | אלעד: "הבסיס לשותפות זה אימון גם על דברים שסוכמו בכתב" | פתק התמיכה בביבי: "נאבק משפטית" | האזינו

    יו"ר שס אריה דרעי צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר פתיחת מערכת הבחירות בש"ס, שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הכנס הראשון של ש"ס בבחירות הנוכחיות, "נאבק משפטית בפתק של נתניהו". האחדות החרדית, "אין שום הוכחה להגדלת הנציגות". אלעד "קיבלנו הבטחה שהמקרה יטופל על ידי הרבנים".

    חזרה לימים הגדולים: "התגובות שקיבלתי מהמבוגרים על האירוע שזה מזכיר להם את אירועי ש״ס הגדולים מלפני שנים רבות. מהצעירים קיבלתי תגובות שמעולם לא ראו בש״ס אירוע מחשמל כזה. החלטתי להיאבק משפטית בוועדת הבחירות כדי שיאשרו לנו את הפתק של ש״ס עם שמו של רה״מ נתניהו".

    אחדות חרדית: "אין שום הוכחה שאיחוד עם יהדות התורה יגדיל את מספר המנדטים. אנחנו כבר התחלנו לעבוד, שבוע הבא הגשת הרשימות, ועדיין לא קיבלנו שום פניה בנושא. לכן אנחנו ממשיכים קדימה".

    שס בשיא: "לפי הבדיקה שעשינו, ש"ס מעולם לא קיבלה בכל הבחירות שהיו אי פעם ברשויות המקומיות יותר מ 270 אלף קול כמו שהיה בסיבוב האחרון. לעומת 203 אלף קול של יהדות התורה ברשויות".

    אלעד: "השתתפתי בפגישה עם רבני דגל התורה שנתנו הבטחה שמה שקרה באלעד יטופל. אחרת אין יותר אימון לעשות סיכומים בשום מקום. הבסיס לשותפות זה אימון על דברים שסוכמו גם בכתב".

    פתק ההצבעה: "קיבלנו חוות דעת שאומרת שאין בעיה משפטית להכניס לפתק ההצבעה שורה שאומרת שאנחנו נתמוך בנתניהו, לכן אנחנו נערער על החלטת ועדת הבחירות כדי להכניס את השורה הזו".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות