נתניהו בלחץ: "הפיצול בימין יביא להפסד בבחירות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בלחץ: "הפיצול בימין יביא להפסד בבחירות"

    בשיחות שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם מובילי דעה בציונות הדתית, דחק בהם ראש הממשלה לדחוף לאיחוד בין כלל מפלגות הימים הקטנות. להערכתו של נתניהו, "ההכרעה בבחירות בין ימין לשמאל תבוא אם יהיה איחוד או לא"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) לפני זמן קצר בירושלים עם מובילי דעה בציונות הדתית, על הפרק: איחוד דחוף בין מפלגות הימין הקטנות, הבית היהודי, האיחוד הלאומי, עוצמה לישראל ויחד של אלי ישי. לדברי נתניהו איחוד כזה יעניק למפלגות בין 6 ל-7 מנדטים. במקרה וירוצו בנפרד יש חשש כי השמאל יעלב לשלטון. הערכות הם כי המפלגות הקטנות רוצות הבטחה מנתניהו לגבי השפעתם בקואליציה ותפקידים בממשלה הבאה.

    לדביר נתניהו, "הבית היהודי, עוצמה לישראל, אלי ישי, האיחוד הלאומי – חייבים להתאחד על מנת להציל 6-7 מנדטים לגוש הימין. אסור לאבד את הקולות האלה כי בסוף זה או ממשלת שמאל או ממשלת ימין".

    עוד הוסיף נתניהו: "הפיצול בימין יביא בהכרח להפסד בבחירות. לכן אני פונה אליכם ולכן אני מקיים שיחות טלפון ופגישות עם כל ראשי המפלגות הללו כדי להתאחד ולהתחבר. אף אחד מהם לא עובר את אחוז החסימה, חיבור ביניהם יביא 6-7 מנדטים לפחות. חיבור של אחד מהם עם הליכוד לא מוסיף מנדטים בסקרים שלנו ולכן זה לא משיג את המטרה".



    0 תגובות