בטקס: אות הוקרה הוענק למפקד זק"א גואטמלה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בטקס: אות הוקרה הוענק למפקד זק"א גואטמלה

    התרגשות בגואטמלה אות הוקרה ראשונה לשנת 2019 הוענק להרב יוסף גרמון מפקד זק"א של אמריקה הלטינית.

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס רב רושם ומרשים שהתקיים באולם הקונגרס של הרפובליקה הגואטמלית בגואטמלה סיטי ביוזמת נשיא הליגה של הקונגרס למען ישראל מר חואן מנואל דיאז דורן, הוענק אות הוקרה ראשונה לשנת 2019 להרב יוסף גרמון המשמש כמפקד זק"א של אמריקה הלטינית, אות הוקרה והערכה על פעילות הומניטרית מבורכת במדינה בשנים האחרונות.

    בטקס השתתפו חברי קונגרס, נשיאת אגודת השופטים בגואטמלה, רבנים ומנהיגים דתיים, ו-48 מתנדבי יחידת זק"א גואטמלה.

    בנימוקים להענקת אות ההוקרה נמנו בין היתר: עזרה וסיוע של יחידת זק"א באיתור וחילוץ נפגעים באסון התפרצות הר הגעש. בניית 300 בתים בשכונת 'ירושלים החדשה' על ידי מתנדבי זק"א. חלוקה של מעל מליון ק"ג אוכל למשפחות שנותרו מחוסרי כל, חלוקת עשרות אלפי זוגות משקפיים לנזקקים. ועוד רשימה ארוכה של פעילות הומניטריות למען אזרחי גואטמלה.

    ההתרגשות הגיע לשיא כשנשיא הליגה של הקונגרס שיבח את הרב גרמון על הפעילות ההומניטרית רבת ההיקף, ובפרט על הפעילות לחיבור בין כלל תושבי גואטמלה מכל הקהילות, לאחדות ושלום. וזאת מתוך מטרה אחת לעשות את גואטמלה למקום טוב יותר. וכמובן החיבור החזק והידידותי בין גואטמלה לישראל וחלקו של הרב בהעברת השגרירות של גואטמלה לעיר הבירה ירושלים.

    הרב יוסף גרמון מפקד זק"א גואטמלה ריגש את הקהל: "זאת זכות גדולה בשבילי לעמוד על במה זו ולקבל את אות ההוקרה הראשונה לשנת 2019, אבל כל זה בזכות המתנדבים היקרים מתנדבי יחידת זק"א גואטמלה, אשר מאז אסון ההתפרצות לא נחו לרגע, איתרו וחילצו עשרות נפגעים, סייעו לבנות במו ידיהם את השכונה החדשה, חלקו כמויות גדולות של אוכל ומצרכים למשפחות נזקקות ברגעים הקשים".

    הרב הוסיף: נאמר במקורות: "בצלם אלוקים נברא האדם", צלמו של אלוקים הוא חלק משותף לכלל האנשים בעולם מזמן בריאת העולם. וזה מה שאנחנו בזק"א ממשיכים לעשות, חיבור בין כולם, אחדות בין כל הקהילות, עזרה וסיוע לכל מי שנזקק ללא הבדלי דת גזע לאום ומין. זק״א גואטמלה הפך לשם דבר בזכות הנתינה והמסירות של המתנדבים למען העם הגואטמלי. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם כלל כוחות ההצלה והביטחון בגואטמלה, נמשיך לעשות הכל כדי לעזור בכל מה שאפשר למען המדינה וכלל האזרחים בנחישות ובמסירות, תודה מיוחדת למתנדבים היקרים אשר בלעדיהם לא היינו מגיעים לרגע הגדול הזה".

    בסיום חתם בהתרגשות נשיא הקונגרס מר אלברו ארזו אסקובר על תעודת ההוקרה ששיבח את הרב המנהל את פרויקט הסיוע ההומניטרי, ולמתנדבי יחידת זק"א גואטמלה על הפעילות הרבה העזרה והסיוע במצבי חירום. ועל החיבוק החם של העם היהודי לעם הגואטמלי.



    1 תגובות

    מיין תגובות