- רדיו קול חי - -

כנסו לקצב: המיזם המדהים של "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" • האזינו

"קול חי" ו"קול חי מיוזיק" במיזם המונים לשמירה על קדושת וכבוד בית הכנסת תחת הכותרת "בבית הכנסת, אין על מה לדבר". במסגרת זו, נעודד את המאזינים לחזק את עניין שמירת קדושת בית הכנסת.

כידוע, בשנים האחרונים, מוביל 'קול חי' מיזמים חדשניים וראשוניים מסוגם, בתחום אירועי מוזיקה, תוכניות ריאליטי והפקות שונות חסרות תקדים.

כעת, לאור קריאת הרבנים להתחזק בכבוד בית הכנסת, אנחנו יוצאים במיזם ההמונים של 'קול חי' שעומד לחולל בעז"ה מהפכה של ממש, תחת הכותרת: "בבית הכנסת לא מדברים".

הרבנים שפנו ל"קול חי", בבקשה לחזק את עניין קדושת בית הכנסת, הביאו את דברי השולחן ערוך הידועים, כי "בתי כנסיות ובתי מדרשות, אין נוהגים בהם קלות ראש, כשחוק והיתול ושיחה בטילה". הזוהר הקדוש כותב דברים חמורים מאוד על עונש המדבר דברים בטלים בבית הכנסת, "עד שאמרו שאין לו חלק באלוהי ישראל, ה' יצילנו".

במסגרת המיזם הופק שיר נושא מיוחד על ידי "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" המסתמן כלהיט יהודי עולמי. השיר מבוצע על ידי הזמר פיני אינהורן, עם קולות של גיל ישראלוב, בהפקה מושלמת של המלחין והמעבד אלי קליין.

במסגרת התוכניות, מוזמנים ציבור המאזינים, הגבאים, אישי ציבור וגולשי האתר, להתקשר לתיבה הקולית שמספרה 039-039-039 שלוחה 9 ולקבל על עצמם לא לדבר בבית הכנסת.

השיר החדש, יושמע בתקופה הקרובה על בסיס יומיומי בתוכניות הרדיו, לצד רבנים ומאזינים בפעילויות, חידונים, אייטמים ומשחקים לחיזוק הנושא.