- רדיו קול חי - -

כחלון: "מחכה להוראת נתניהו לקזז שכר המחבלים"

שר האוצר ויו"ר "כולנו" משה כחלון התייחס לקיזוז שכר המחבלים מתקציב הרשות הפלסטינית ואמר: "קיזוז משכורות המחבלים הפלסטינים מכספי הרשות הפלסטינית הוא דבר נכון, צודק ומוסרי".

כחלון הטיל את האחריות לקיצוץ על נתניהו ואמר: "משרד האוצר ערוך לבצע את הקיצוץ כנדרש בחוק. ברגע שיועברו הסכומים לקיצוץ על ידי שר הביטחון לקבינט, נוכל לבצע זאת בלחיצת כפתור".

כזכור, אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים. ביום ראשון הבא אני אכנס את הקבינט ואנחנו נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז הכספים. הכספים יקוזזו, שאיש לא יטיל בכך ספק, ובתחילת השבוע הבא".

לדבריו של נתניהו הגיב שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, ואמר: "טוב שראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח הבוקר שהוא מתכוון ליישם את החוק לקיזוז כספי טרור.‬ חשוב לקיים הבטחה זו כבר ביום ראשון הבא, החוק עבר בקיץ האחרון ויכל היה לפעול כבר למעלה מחודש. השרה שקד ואני נעניק לראש הממשלה נתניהו גיבוי מלא אל מול הלחצים הכבדים של הרשות הפלסטינית.‬ אסור שרוצח אורי אנסבכר הי"ד ורוצחים נתעבים נוספים יעשו אקזיט על רצח יהודים".