שקד: "להפסיק את משכורות המחבלים ולהרוס את בית המחבל"

    איתי גדסי No Comments on שקד: "להפסיק את משכורות המחבלים ולהרוס את בית המחבל"

    שרת המשפטים איילת שקד (הימים החדש) מתחייבת כי המחבל שביצע את הרצח הנורא של אורי אנסבכר הי"ד לא ישוחרר בעסקה עתידית | על מצב הימין הסקרים: "גוש הימין יציב; נמליץ על נתניהו" | וגם, היחס לליברמן: "הגיגיו לא עומדים במבחן המציאות"

    הכוחות בבית המחבל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד שוחחה עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחסה תחילה לפיגוע הקשה שאירע בירושלים בו נרצחה אורי אנסבכר הי"ד: "המחבל שרצח את אורי אנסבכר הי"ד לא ישתחרר לעולם בשום עסקה. צריך להרוס את ביתו ולהפסיק את המשכורות של אבו מאזן למחבלים בכלא", אמרה שקד.

    באשר למצב הפוליטי, אמרה שקד: "גוש הימין יציב על 63-64 מנדטים. השמאל בקושי 48-49 בלי הערבים. או שתהיה ממשלת ביבי-גנץ או ממשלת ביבי-בנט-שקד".

    בנוגע לסערה סביב ה"מבוי הסתום" אותו הגדירו בבית היהודי אמש בהקשר המגעים בינם ל"איחוד הלאומי", אמרה: "אני בטוחה שהבית היהודי והאיחוד הלאומי ירוצו ביחד".

    בהמשך הריאיון, התייחסה שקד לאמירות שיוחסו לליברמן לפיהם בנט יהיה הראשון שיעשה לנתניהו בעיות בקואליציה אם וכאשר יוגש כנגדו כתב אישום, אמרה: "לא מציעה לשמוע כל הגיג של ליברמן. כל הגיגיו לא עמדו במבחן המציאות. אנחנו נמליץ על ראש המחנה הלאומי, נתניהו. הוא חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו".



    0 תגובות