נתפס המחבל מחברון שרצח את אורי אנסבכר הי"ד

    קובי פינקלר 2 Comment on נתפס המחבל מחברון שרצח את אורי אנסבכר הי"ד

    בתום פעילות מודיעינית ומבצעית בהובלת השב"כ, נתפס המחבל המתועב מחברון על ידי כוח ימ"מ | כל הפרטים מהראיה בזירה ועד התפיסה לאחר שזוהה במסגד בחברון | במערכת הביטחון בצעד שמעורר זעם רב בציבור עדיין לא הודיעו כי מדובר במחבל שרצח על רקע – שנאת ישראל

    לכידת המחבל בידי כוחות הביטחון
    5:59
    19.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"א – נ"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת בהובלת השב"כ יחד עם כוחות צה"ל והימ"מ נעצר המחבל המתועב ערפאת ארפאעיה – בן 29, פלסטיני, תושב העיר חברון.

    מחקירתו בשב"כ עולה כי בבוקר יום חמישי, 07/02/19, יצא ערפאת מביתו בחברון כשברשותו סכין ועשה את דרכו לכיוון הכפר בית ג'אלה. ערפאת צעד לכיוון היער, שם הבחין באורי ז"ל ורצח אותה. חקירת המחבל נמצאת בעיצומה, על יתר פרטי החקירה קיים צו איסור פרסום.

    שלבי המצוד: בעקבות ראיה פורנזית בזירת הרצח שנאספה בידי המשטרה, לקח השב"כ את הובלת האירוע. השב"כ פתח חפ"ק משותף לכל כוחות הביטחון בניהול השב"כ. בארגון עלו על זהות הרוצח ומאז התנהל אחריו מצוד. כעבור זמן לא רב המחבל אותר בתוך מסגד באל בירה.

    המחבל עבר מהמסגד למבנה נטוש באל בירה שייתכן שהכיר קודם לכן ושם נעצר בידי הימ"מ אמש ונשלף החוצה מאל בירה והועבר לחקירת שב"כ.

    החשוד מוכר לשב"כ מעברו, אולם אין לו עבר בטחוני משמעותי של השתתפות בפיגועים.
    מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי. ששהה ללא היתר בירושלים. המחבל חיפש עבודה מזדמנת. מדובר באיש כבן 30 תושב מחברון. בעת מעצרו המחבל לא היה חמוש ולא התנגד למעצר.

    במערכת הביטחון בצעד תמוה אינם מאשרים כי מדובר ברצח על רקע לאומני, הדהר מעורר זעם רב בציבור כנגד המערכת שמתעלמת מהעובדה הברורה לרצח המתועב והשפל.

    הערב (מוצ"ש) מתארגנת הפגנת ענק, במחאה על ההפקרות הביטחונית ורצח הנערה הקדושה אורי מנסבכר ז"ל, בכיכר רבין (מלכי ישראל) בתל אביב בהשתתפות אנשי ציבור.

    כוחות משטרה בזירת הפיגוע
    כוחות משטרה בזירת הפיגוע

    פלאש 90

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ימח שמו כן יאבדו כל אויבך ה' ה' הוא האלוקים ואנחנו עמו אהובו