הרב מנחם ברוד: "אם יהיה איחוד חרדי זה ידחוף את חב"ד לתמוך"

    אסתי פלד 3 Comment on הרב מנחם ברוד: "אם יהיה איחוד חרדי זה ידחוף את חב"ד לתמוך"

    דובר חב"ד הרב מנחם ברוד התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לסוגית התמיכה החבדית במערכת הבחירות הנוכחית | על יהדות התורה: "שחלק מהחכי"ם התבטאו שלא תהיה לבם בעייה לשבת בממשלת שמאל זה הרחיק חסידי חב"ד" | האחגות החרדית: "הרבי עודד חזית דתית טכנית דבר שידחוף את חסידי חב"ד לתמוך ברשימה כזו" | האזינו

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר חב"ד הרב מנחם ברוד התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההצבעה של חסידות חב"ד במערכת הבחירות הקרובה ואילו אמירות ומעשים הרחיקו את חסידי חב"ד מהמפלגות החרדיות.

    אין מחוייבות לאף מפלגה: "בכל מערכת בחירות ישנה התלבטות עד הרגע האחרון, לנו אין מחוייבות לשום מפלגה, ההוראה של הרבי להצביע ליראים לדבר ה'. לכן כלל המפלגות הדתיות פונות לקהל החבד"י".

    למה אין החלטה מסודרת לכל מערכות הבחירות: "חסידות גור היא חלק מאגודת ישראל, חב"ד היא איננה מפלגתית ולכן כל פעם עולה השאלה. למשל בתקופה שש"ס תמכה באוסלו זה מאוד הרגיז הרבה חסידי חב"ד שחלקם הצביעו לשס לפני כן".

    שמאל מרחיק: "שחלק מחברי הכנסת מיהדות התורה אמרו שאין להם בעייה ללכת לממשלת שמאל זה הרחיק רבים מהם".

    המפץ החרדי: "הרבי קרא לזה חזית דתית טכנית דבר שעודד אותו הרבי רבות, לכן אם יהיה חזית דתית כזאת זה יעודד חסידי חב"ד להצטרף".

    האזינו לראיון:

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חבד זה רק דיבורים הם משחקים אותה חרדים הם גרים באמריקה ומטיפים על ארץ ישראל השלמה. די עם הצביעות

    2. 1

      "לא עם הארץ חסיד", חלילה לנו לדבר סרה ביהודים יקרים העושים דברים נפלאים בכל העולם, אבל מי שמנסה לומר שהרבי זיע"א היה מעדיף את ליברמן, למשל (ולא מעט חבדניקים הצביעו בשבילו בזמנו מתוך תמימות שהאיש באמת איכפת לו מארץ ישראל), או כל מפלגה אחרת שתומכת בגיוס בחורי ישיבות, שנושאת על נס שירות לאומי שנאסר ע"י כל גדולי ישראל, שתומכת באופן שיטתי בחוקים נגד הדרת נשים וכו' וכו', שמתירה בריש גלי עלייה להר הבית (שאיפה מזוייפת לגאולה…), נגד שיטת רבותיהם הם בעצמם (מרן הרב קוק זיע"א), מדבר סרה ברבי עצמו!!! חוץ מיהדות התורה וש"ס אין שום מפלגה שיכולה להחשב "יראי ה'"!