לאחר ההצבעה בניגוד לדעת גדולי ישראל: חברי "דגל" מאלעד זומנו לבירור

    איתי גדסי 2 Comment on לאחר ההצבעה בניגוד לדעת גדולי ישראל: חברי "דגל" מאלעד זומנו לבירור

    לאחר הצלחתו של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש להעביר את תקציב העירייה בקולות שניים מחברי האופוזיציה העירונית מטעם "דגל התורה" שהצביעו בניגוד להוראת רבותיהם, זימנו ב"דגל התורה" את הנציגים לבירור

    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושת חברי המועצה של "דגל התורה" באלעד נקראו לישיבה דחופה עם חברי הכנסת של "דגל התורה" לבירור על אופן ההצבעה שלהם אמש במועצת העיר. יצוין כי יו"ר הסיעה העירונית הצביע נגד אך שני החברים הנוספים הצביעו בעד.

    כפי הנראה, תתקיים ישיבה של החכי"ם עם ועדת הרבנים של "דגל התורה" להמשך הבירור.

    כזכור, אמש (רביעי) אושר תקציב העירייה לשנת 2019 באלעד בהצבעה בה שני נציגי דגל התורה איסר שפירא ומשה ברדוגו הצביעו בעד התקציב בעוד יו"ר הסיעה אבי שטרן הצביע נגד. זאת לאחר דיונים ארוכים, וגוש חוסם שהקימו דגל התורה וש"ס בעיר בהתאם להסכמים הקואליציוניים בין הסיעות.

    כזכור, גדולי ישראל מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומרן הגר"ג אדלשטיין מינו את הגר"י סילמן והגר"י פרידמן לאחראיים על נושא אלעד. והרבנים הוציאו מכתב בו הורו לחברי הסיעה של דגל התורה להצביע נגד התקציב.

    התקציב אושר בקולות דגל ואגו"י, ובהתנגדות סיעת ש"ס ויו"ר דגל התורה אבי שטרן.

    בש"ס הגיבו בחריפות להפרת ההסכם הקואליציוני. ח"כ יעקב מרגי אמר: "הוא שאמרתי מה שהיה הוא שיהיה אי אפשר לסמוך על דגל התורה בשום הסכם שוב בגידה באלעד, יש כאן מפח נפש חרדי ולא מפץ חרדי. היום במוניציפאלי מחר בכנסת. מילה של שס זו מילה. מילה של דגל התורה זו בגידה". מרגי הוסיף: "דגל התורה הוכיחה הערב שהיא פדרציה של חצרות שכל אחת מושכת לכוון אחר. זה קרקס. עצוב לי על המפלגה שבעבר התיימרה להנהיג את הציבור החרדי. אני גאה בתנועת ש״ס שמובילה הנהגה אמיתית ומאוחדת הנשמעת כולה לדעת תורה".

    ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר: "הערב שוב דגל התורה חצו קו אדום. היה לנו סיכום ברור מול רבני דגל התורה באלעד בכל הקשור להתנהלות מול הקואליציה, והופר ברגל גסה. יש לציין, כי בניגוד לפרסומים השקריים אתמול לא היה אף פגישת מו"מ. מילה אצלם זו לא מילה. זה התחיל בעיר בית שמש וכעת המשיך לעיר אלעד. אני מסופק האם עם כאלו אנשים אפשר בעתיד לעשות חיבורים ושיתופי פעולה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בניגוד לדעת גדולי ישראל???????

    2. 1

      חוצפה להגיד נגד גדולי ישראל בזמן שהייתה להם הוראה מגבוהה של ר דב לנדא עדיף לשמוע רשת ב ולא השטויות שלכם