איילת שקד: "מודאגת מתוכנית השלום של טראמפ"

    איתי גדסי No Comments on איילת שקד: "מודאגת מתוכנית השלום של טראמפ"

    יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד בוועידת איגוד התאגידים העירוניים שהתכנסה באילת: "מודאגת מהתכנית של טראמפ" • החיבור של יעלון וגנץ לא יצליח

    טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד השתתפה הערב בועידת התאגידים העירוניים באילת, שם אמרה כי "באפריל טראמפ יציג את תכניתו המדינית. כמי שמתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ולא רוצה שירושלים וכפר סבא יהפכו לעוטף יו"ש אני מאוד מודאגת מהתכנית הזאת. והשאלה הגדולה מי ישבו בממשלת נתניהו בזמן הצגת התכנית: גנץ ולפיד או אנחנו. מי שרוצה ימין צריך להצביע לימין החדש.

    "אפשר לנפץ את אשליות השמאל – נתניהו יהיה ראש הממשלה ולכן השאלה בבחירות היא מי תהיה השותפה הבכירה של נתניהו. גנץ הוא איש שמאל שהיועצים שלו מרפדים אותו בצמר גפן. לא מבינה למה אנשים כמותו מתביישים בעמודתיהם. בתור מנהיג אתה צריך להיישיר מבט לציבור ולומר את עמדותיך".

    שקד הגיבה בביטול על ההבהרה שיצאה ממלגתו של גנץ בנוגע לפינוי ישובים ביו"ש: "זה כבר הפך לדפוס פעולה קבוע – בחוק הלאום גנץ דיבר בהתחלה עם הדרוזים על שינוי חוק הלאום ואחר כך הוציא הבהרה. כך גם היום לגבי פינוי ישובים – הוא דיבר על צעדים חד צדדיים ולאחר מכן הוציא הבהרה. אני מציעה לגנץ להיישיר מבט לציבור ולומר מה עמדותיו. אני לא חושבת שהחיבור בין גנץ ליעלון יחזיק מעמד. זה חיבור אנטי נתניהו בלבד".



    0 תגובות