- רדיו קול חי - -

תפריט דגים מפתיע בניחוח איטלקי למהדרין

החודש הכי שמח בשנה הגיע,  ותוך כדי שירת "משנכנס אדר מרבים בשמחה" אתם יכולים להתפנק במנת דגים משמחת. מזלו של חודש אדר הוא דגים, ובמטבח של ריקוטה, המסעדה האיטלקית-חלבית הטעימה למהדרין בירושלים, חוגגים עם תפריט דגים מגוון ובשלל טעמים, תוספות מפנקות ומנות מפתיעות.

ריקוטה שוכנת בלב אזור ההיי-טק בהר חוצבים במקום פסטורלי ושקט, נקי ואלגנטי ועם שירות אישי חוויתי ומנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

תפריט הדגים של ריקוטה מציע שלל מנות דגים בטעמים איטלקיים מפתיעים. את מנות הדגים תמצאו כבר במנות הפתיחה, עם מנה כמו קבבוני פילה בורי הצרובים בגריל ומוגשים על לחם פרנה . מנות דגים נוספות, תמצאו בתפריט הדגים הייחודי. בין המנות תמצאו דכים אפויים כמו דניס שלם, אפוי בתנור לבנים, מתובל ומולא בשיני שום, עגבניות שרי ופסטו, ומנות דגים מיוחדות כמו פילה סלמון בשמנת ופסטו (לנוהגים היתר) ופילה דניס במרינדה סיצילאנית.

לצד זאת מציע התפריט של ריקוטה מגוון מנות פיצות ומאפים, כריכים וטוסטים, פסטות, מרקים, סלטים, מוקפצים, קינוחים, שתייה חמה וקלה, לארוחות בוקר וארוחות עסקיות או ארוחות ילדים. התפריט עשיר וייחודי ומוגש מכל הלב. היחס אישי ואכפתי, חם ומקצועי לכל אורח.

בואו לריקוטה ותגלו את ההבדל בין מסעדה איטלקית רגילה למסעדה איטלקית מעולה!

רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים