סערת גנץ: "שמאל חלש; גנץ אומר שיש לגרש יהודים באופן הומאני"

    איתי גדסי No Comments on סערת גנץ: "שמאל חלש; גנץ אומר שיש לגרש יהודים באופן הומאני"

    במפלגות הימין מגיבים לדבריו מחוללי הסערה של בני גנץ ואומרים: "מודים לגנץ שהוריד את המסכה. בני גנץ עוקף את גבאי משמאל ורוצה לגרש עוד יהודים מהבית"

    בנט צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת דברי יו"ר חוסן לישראל בני גנץ באשר לגירוש מגוש קטיף, ל"ידיעות אחרונות", נמשכת. שר החינוך ויו"ר "הימין החדש" נפתלי בנט תוקף ואומר: "בני גנץ אומר בראיון שיש לגרש עוד יהודי – באופן הומאני – מהבית במהלך התנתקות חד צדדית מיהודה ושומרון. ‬לאור תכנית טראמפ למדינה פלסטינית, שממתינה לנו מיד לאחר הבחירות, יש כאן סכנה ברורה ומיידית להתיישבות. ‬רק מפלגת הימין החדש חזקה תמנע מבני גנץ להיות שר הביטחון בממשלת נתניהו הבאה".

    ובמפלגתו הגיבו: "אנחנו מודים לגנץ שהוריד את המסכה. בני גנץ עוקף את גבאי משמאל ורוצה לגרש עוד יהודים מהבית במהלך התנתקות חד צדדית מיהודה ושומרון. אסור שבני גנץ יהיה שר הביטחון הבא של ישראל. כמו שאמרנו: ימין חדש או שמאל חלש".

    במפלגת "הליכוד" נמסר בתגובה לגנץ: "אמרנו לכם: גנץ יקים ממשלת שמאל בעזרת גוש חוסם שנשען על טיבי והרשימה המשותפת".

    ובמפלגת "חוסן לישראל" הגיבו לדבריהם ואמרו: "ההתנתקות בוצעה והובלה על ידי ממשלה לגיטימית בראשות הליכוד, הצביעו בעדה נתניהו וראשי הליכוד והיא דובררה על ידי מירי רגב. בממשלת גנץ לא יהיו פעולות חד צדדיות הנוגעות לפינוי יישובים, וסוגיית הלקחים שבראיון התייחסה לחשיבות מניעת קרע בעם, והקפדה על עוגנים ביטחוניים קשיחים בכל מדיניות עתידית".



    0 תגובות