רובינשטיין: "מצב התחבורה גרוע; יש 2,000 יח"ד במכרז"

    קובי פינקלר No Comments on רובינשטיין: "מצב התחבורה גרוע; יש 2,000 יח"ד במכרז"

    ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין סבור כי "המאזן הכלכלי של בני ברק מאוזן אבל על פי מדד של עניים" ואת זה הוא רוצה לשנות | וגם, נדל"ן, תחבורה ו..אושר

    אברהם רובינשטיין צילום: שוקי לרר
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרים וחמש שנה אחרי שנוסד נפתחת היום ועידה נוספת של ראשי התאגידים העירוניים ברחבי הארץ תחת הכותרת "משנים מציאות".

    השנה, החליטו ראשי הועידה להקדיש את הוועידה לנושא החדשנות והשינויים שניתן לערוך ברשויות המקומיות כשדגש נרחב נבחן ונבדק כיצד אפשר "לצאת מהקופסא" כדי לגרום לדברים לקרות ולחולל שינוי מהותי ועמוק בכל תחום.

    יצחק בורבא יו"ר האיגוד אומר שלתאגידים עירוניים והרשויות המקומיות תפקיד מרכזי ומכריע "מטרתנו היא לייצר את ארגז הכלים בתחומים השונים לעבודה מוצלחת".

    רעיון הועידה כמו שאומר מנכ"ל החברה הכלכלית בחדרה הוא לימוד ושתוף פעולה. "כל אחד שנמצא כאן לומד מהאחרים ושיתוף הפעולה הזה הוא שמוליד כר פורה לביצועים בהמשך".

    ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין המשתתף בוועידה אומר בריאיון ל"קול חי": "תאגיד עירוני מבצע משימות שהעירייה רוצה אך לה קשה יותר לבצע", הסביר רובינשטיין בתחילת השיחה".

    במענה לשאלה מה חזונו לעיר בראשה הוא עומד, אמר רובינשטיין: "אני אמשיך הלאה את התנופה של קודמיי ביתר שאת ועוז להיטיב עם תושבי העיר. יש גינות ציבוריות שהחברה הכלכלית עושה, יש מכרזים לבינוי שחברה הכלכלית מבצעת, יש מאות יחידות דיור בתהליך בניה כזה או אחר שיאוכלסו תוך שנתיים ובנוסף, יש 2,000 יח"ד בקרקע של רמ"י שיוצא עוד למכרז".

    באשר למצבה הכלכלי של העיר, אמר: "המאזן הכלכלי אמנם עומד באיזון אבל באיזון של עניים. צריך לשפר את זה ולתת שירותים טובים יותר כמו תחבורה שבבני ברק היא במצב שלא מתקבל על הדעת".

    לסיום, התייחס ראש העיר למדד האושר שפורסם השבוע ואמר: "במדד השמחה בני ברק זכתה במקום ראשון"



    0 תגובות