ראשי מפלגת יהדות התורה: "בצעד נדיר אנו נערכים הפעם מוקדם"

    איתי גדסי No Comments on ראשי מפלגת יהדות התורה: "בצעד נדיר אנו נערכים הפעם מוקדם"

    ראשי מפלגת יהדות התורה, משה גפני ויעקב ליצמן נועדו לראשונה לישיבה ראשונה שעסקה בפתיחת מטות הבחירות, בישיבה סוכם כי יפעלו מספר מטות מרכזיים שיתרכזו כל אחד בציבור הבוחרים המסורתיים בכדי להביא לניצול מקסימלאי של הקולות ברחוב החרדי, ואף לקהלים חדשים

    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהדות התורה מציגה מפלגה דו ראשית: חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן נועדו היום לישיבת עבודה ראשונה לקראת התנעת מערכת הבחירות וגיבוש הקמפיין למען הצלחת הרשימה המאוחדת. בדוברות המפלגה כינו את חברי הכנסת לראשונה 'כראשי המפלגה' מדובר על מהלך של אחדות וקו ברור של שותפות מלאה גם בתואר ראש המפלגה.

    הישיבה נערכה בבית 'דגל התורה' בבני ברק, סוכם כי יופעלו מטות בחירות מרכזיות בכדי להביא למיצוי מקסימלי של מצביעים למפלגה מתוך כלל הציבור החרדי לשבטיו ולגווניו. כמו כן יפעל מטה מיוחד להרחבת פוטנציאל האלקטורט החרדי בפניה לקהלים חדשים ונוספים.

    בימים הקרובים יסוכמו הפרטים לקראת יציאה בקמפיין נרחב והפעלת רבבות פעילים בכל רחבי הארץ למען הצלחת המערכה.

    ח”כ משה גפני אמר בישיבה: "קיימת חשיבות רבה לתחילת המערכה מוקדם, בניגוד למה שהיה בעבר. שכן יש חשיבות בעצם המסר שאנחנו מעבירים גם לציבור החרדי וגם לציבור הרחב, שהדבר המרכזי אצלנו הוא הנושא עליו אנו נאבקים בנושאי היהדות ונושאים גשמיים שנוגעים לציבור".

    עוד הוסיף גפני: "עצם העובדה שאנו מתחילים לפעול מוקדם בטרם עשו זאת המפלגות האחרות מוכיחה שברוך ה’ אין אצלנו מחלוקות כפי שהיו בעבר. אנו שמחים על העובדה שאנו מגלים אחריות כלפי הציבור וברכתם של מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א תביא לסיעתא דשמייא ולהצלחה גדולה בבחירות הקרובות".

    ח”כ יעקב ליצמן: "הוכחנו אחדות מלוכדת כשחתמנו הסכם לריצה משותפת באופן נדיר מבעוד מועד הרבה לפני זמן הגשת הרשימות בניגוד למה שהיה במשך השנים. בס”ד זכינו להישגים מרשימים בקדנציה האחרונה, ונוכח האתגרים הגדולים מולם ניצבת היהדות החרדית עלינו לשנס מתניים מוקדם מהרגיל כדי להביא לניצחון המפלגה בבחירות, בהוראתם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט”א".



    0 תגובות