הזמר החסידי מביע את צערו על בית הכנסת שחולל בשיר בכורה: 'מה בצע' • צפו

    קלמן טלר No Comments on הזמר החסידי מביע את צערו על בית הכנסת שחולל בשיר בכורה: 'מה בצע' • צפו

    סנדי אופמן, תלמיד לפיתוח קול שהפך למורה בעצמו, אחד מתלמידיו הכיר לו את המלחין ר' יצחק פדר ואת הלחן 'מה בצע' שאליו התחבר מיידית, בעקבות חילול בית הכנסת בקרית יובל הוקדמה יציאת השיר, שהוא למעשה סינגל הבכורה של סנדי ובשיתוף פעולה מעניין עם המוסיקאי והמעבד אודי דמארי • אליך ה' אקרא

    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סנדי אופמן למד במשך כשש שנים פיתוח קול אצל מורים שונים ורק בשביל התחביב, התחביב הזה הפך במהרה למקצוע וכך מצא את עצמו סנדי כשהוא הופך למורה בעצמו.

    כדי להתמקצע בנושא ולתת שירות לתלמידים בנה אופמן אולפן ביתי בו הוא מלמד תלמידים שונים מכל הגילאים כיצד לפתח את קולם ולשפר אותו.

    במקביל המשיך סנדי בלימודיו ויום אחד אומר לו המורה ומשכנע אותו כי עליו לצאת אל הפרונט ולהיות זמר, זה לא היה קל לסנדי להשתכנע אך הדברים חלחלו אט אט.

    אחד התלמידים של סנדי הכיר לו אברך חסידי מארה"ב מלחין בחסד עליון בשם ר' יצחק פדר, פדר שלח את "מה בצע" לסנדי שהתחבר מיד ללחן המרגש והחליט לבצעו.

    אל מלאכת העיבוד צירף אופמן את המעבד והמוסיקאי אודי דמארי, כשאת כל השילוב המיוחד והנדיר הזה עוטפת בקולות טהורים מקהלת הילדים 'פרחי שיר ושבח' בניצוחו של חיים מאיר פליגמן.

    "מה בצע" היה אמור לצאת בעוד תקופה, אך עקב הצער הנורא והזעזוע על חילול בית הכנסת בשבוע האחרון ביקש סנדי להביע בזה את צערו על ההרס הנורא ולהקדים את הופעתו, "מה בצע" יוצא לצד קליפ פסטורלי ומרגיע שצולם ע"י אמן הצילום הידוע לירן שמש.

    לא נותר לנו ולכם אלא להצטער על החורבן ולהתחבר למילים שכל כך מתאימות 'מה בצע בדמי ברדתי אל שחת'!

    קרדיטים:
    ביצוע: סנדי אופמן.
    לחן: ר' יצחק פדר.
    עיבוד והפקה מוסיקלית: אודי דמארי.
    מקהלת ילדים: 'פרחי שיר ושבח'.
    צילום וידאו: לירן שמש.
    עריכת קליפ: מיכל לביא.
    גרפיקה ועיצוב: י. קליין.



    0 תגובות