גפני: "נתניהו ינצח; ליברמן בוגד; איחוד חרדי עלול להביא פחות מנדטים"

    איתי גדסי No Comments on גפני: "נתניהו ינצח; ליברמן בוגד; איחוד חרדי עלול להביא פחות מנדטים"

    ח"כ משה גפני בריאיון מקיף: "מניח שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה; לא נשב בממשלה עם 'יש עתיד'"; על איחוד חרדי: "לא שולל אך צריך לבחון היטב"; על ליברמן: "לא יעבור את אחוז החסימה" והאם הוא שואף לתפקיד סגן שר בממשלה הבאה?

    גפני
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ב"קול חי" והתייחס לבחירות הקרובות, על כל משמעויותיהן. "אם בני גנץ ירכיב את הממשלה, נבהיר לו שלא נצטרף אליו יחד עם יש עתיד. אבל אני מעריך שנתניהו ינצח ושגוש הימין ירכיב את הממשלה. נתניהו יצלח את כתב האישום", אמר גפני.

    באשר להיתכנות איחוד המפלגות החרדיות, אמר גפני: "אני לא שולל את הקמת הגוש החרדי. צריך וחייבים לבחון את זה, גם בסקרים. אסור שיצא שכרו בהפסדו, למרות שכולם מאוחדים. קידוש ה' יהיה אם נקבל יותר מנדטים, עלול להיות ההיפך".

    במענה לשאלה מי יצורף לרשימה מאוחדת שכזו, אמר גפני: "נצרף לגוש החרדי את כל מי שמקבל את מרות מועצת גדולי וחכמי התורה, וזה ש"ס, אגודת ישראל ודגל התורה. אם נטורי קרתא רוצים להצטרף, שיקבלו את מרות גדולי ישראל".

    במהלך הריאיון, תקף ח"כ גפני את ח"כ ליברמן ואמר: "מצבו בסקרים רע וכנראה החליט שהדבר האחרון שנותר לו זה לתקוף את החרדים, שבטח יענו, וזה ייתן לו מנדטים. החלטנו באופן ברור שלא מגיבים לו. ממילא דבריו לא צוברים תאוצה".

    גפני ליברמן

    "בוגד" | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    גפני הוסיף: "אני לא רוצה שהוא יעבור את אחוז החסימה. הוא לא שווה כלום ולא יודע להכיר טובה על שום דבר. תמכנו בליאון כשלליברמן היה אינטרס שייבחר. למה הוא בוגד בנו ותוקף אותנו ומשווה אותנו לחמאס? יש דין ויש דיין. הוא ימשיך לרדת בסקרים".

    בנוגע לקמפיין "יהדות התורה" לכנסת אמר: "נצא עם מסרים גם לציבור הרחב. בלטנו בקדנציה הזו שאנחנו עובדים לציבור הרחב, לא רק לציבור החרדי".

    ומה באשר לשאיפותיו הפוליטיות? ח"כ גפני מצהיר ב"קול חי": "אין לי שאיפות לקחת תיק בממשלה. אני נשאר בוועדת הכספים. דרך הוועדה אפשר לפעול רבות. נושא הדיור לציבור החרדי יטופל בצורה משמעותית בקדנציה הבאה".



    0 תגובות