ניצב יורם הלוי: "במזרח ירושלים רוצים בשירותי המשטרה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ניצב יורם הלוי: "במזרח ירושלים רוצים בשירותי המשטרה"

    במהלך שיחת פרידה מניצב יורם הלוי מתפקידו כמפקד מחוז ירושלים ולאחר 38 שנות שירות במשטרה, הצביע מפקד המחוז על השינוי הגבוה בתחושת הביטחון בעיר לאור העבודה, כי "מספר הלינות והתיירות בעיר חצה את רף ה-4 מיליון" והקשר עם תושבי מזרח ירושלים בתקופתו, שבעקבותם מקרי הפרות הסדר והאלימות פחתו משמעותית

    יורם הלוי צילום: פלאש 90
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע לפני העברת שרביט הפיקוד על מחוז י-ם לידיו של ניצב דורון ידיד ,נפרד היום (חמישי) ניצב יורם הלוי עם תא כתבי המשטרה המסקרים באופן שוטף את מחוז י-ם. אין ספק כי השבועיים האחרונים היו שבועיים של רגשות המעורבים בדמע, בפרידה מיחידות המחוז , ומתחנות המשטרה בי-ם, מהשוטרים מאישי הציבור שהיו לניצב הלוי שיח וקשר על בסיס קבוע במסגרת עבודתו. לאחר 38 שנים של שרותו במשטרה ביום חמישי הבא יפשוט את מדיו

    במפגש עם העיתונאים הודה ניצב הלוי לכל אחד ואחד על הסיקור המתמיד של המחוז, ואמר: "אני עוזב את מחוז ירושלים עם בטחון- כעיר בטוחה יותר , והראיה לכך הוא הנתון שהתפרסם בתחילת השבוע כי בשנה החולפת מספר התיירים שהגיעו ולנו בירושלים חצה את רף 4,000,000 איש. נתון שבהחלט לא היה הרבה מאד שנים בבירה.

    הנתון הזה הוא בעקבות תחושת הביטחון שיצרתי במחוז וברחובות העיר. יותר שוטרים פרוסים במקומות רבים בעיר. השקט והבטחון שיש בעיר העלה ללא ספק את התיירות בירושלים למקום גבוה.

    כ"כ ציין ניצב הלוי כי חל שיפור משמעותי במזרח ירושלים. בעיסוואיה , סילואן, צור באהר ושועפט ישנם שרותי משטרה וקהילה לתושבים. נקודות משטרה שלא חלמנו בעבר שיהיו במקומות הללו. שיח עם התושבים, הגעה להבנות, פתחנו להם מתנס"ים שיום יום באים לשם צעירים – לומדים, משחקים ומקבלים יחס ושרות מהשוטרים, דברים שלא היו בעבר.

    בעקבות השיח וההידברות עם התושבים וראשי הקהל ההפרות סדר והאלימות ירדה לגמרי. הגענו למצב שהתושבים פונים אלינו ומבקשים שרות משטרה. יצרנו שפה משותפת עם המגזר הערבי הן בעיר העתיקה והן בעוטף.

    נתון נוסף שהציג ניצב הלוי הוא עלייה במספר המבקרים בהר הבית. את שנת 2018 סיימנו עם מספר גדול מאד של מבקרים בהר הבית , והיום עם סיום חודש ינואר מספר המבקרים בהר הבית גדל משמעותי. (נזכיר כי עפ"י ההלכה עליה להר הבית בזמנינו אסורה).

    כאמור ניצב הלוי שנכנס לתפקידו לפני 3 שנים בדיוק נכנס לעיר מוכת טרור עם הרבה מאד פיגועי טרור , עוזב את תפקידו לאחר מגוון תפקידים רבים במשך 38 שנות שרותו עם תחושת בטחון חזקה של עיר ובירת ישראל .

    חייבים לומר כאן שהרבה מאזרחי ישראל חבים את חייהם לניצב יורם הלוי , שהרבה מפעולותיו ועשייתו במשך שנות שרותו למען אזרחי ישראל חלקם ידועים וחלקם לא נדע עליהם כלל, אך ללא ספק הפעולות מנע שעשה בארועי טרור הצילו רבים מאזרחי ישראל, ובנשימה אחת איבד ניצב הלוי הרבה מחבריו שהיו ולחמו לצידו במשך השנים.



    0 תגובות