- רדיו קול חי - -

סקר טי ג'י איי קובע: 9.2 אחוזי האזנה לתחנות "קול חי"

סקר טי ג'י איי שהתפרסם בשעה האחרונה מקבע את תחנות הרדיו של "קול חי" כמואזנות ביותר במגזר החרדי והדתי וממקמות אותן בצמרת תחנות הרדיו האזוריות בישראל.

על פי הסקר שפורסם עולה, כי תחנת "קול חי" נהנית משיעור האזנה של 5.5 אחוזי ו-3.7 אחוזי האזנה נוספים ל"קול חי מיוזיק", תחנת המוסיקה של קול חי המשדרת בתדר 102.5 FM. בסה"כ, שתי התחנות נהנות יחדיו משיעור האזנה העומד על 9.2%.

מהנתונים עולה כי ההאזנה ל"קול חי" צמחה בחצי השנה האחרונה ב-23% האזנה, לצד "קול חי מיוזיק" שנסקרה לראשונה לאחר שעלתה לאוויר לפני שנה.

מנכ"ל קול חי אבי רוזן מסר: "מודים לקב"ה על הזכות להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל, בהפצת תור, אמונה ושמחה ב'קול חי' וב'קול חי מיוזיק'".

כזכור, סקר מכון "שילוב" שהתפרסם לפני כשבועיים, העלה גם כן נתונים דומים. על פיו, בקרב המאזינים לתחנות רדיו חרדיות ודתיות, הרדיו המואזן ביותר בציבור החרדי הוא "קול חי", הזוכה ל-39%, אחריו ערוץ המוזיקה "קול חי מיוזיק" עם 20% ורדיו "קול ברמה" עם 17%. יתר הנשאלים – 8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות (גלי ישראל/כאן מורשת) ו-16% מהנשאלים ציינו שאין להם תחנה עיקרית לה הם מאזינים.

הסקר שהוזמן ע"י "קול חי" במלאת שנה לפעילות ערוץ המוזיקה "קול חי מיוזיק", ביקש לבחון את הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו.

מהנתונים עלה, כי 53% מהציבור החרדי מאזינים לתחנות הרדיו החרדיות, 37% ציינו כי לא מאזינים כלל לרדיו ו- 11% ציינו כי הם לא מאזינים לתחנות רדיו דתיות.

גרף 01 [1]

בקרב המאזינים לרדיו, במענה לשאלה מהי תחנת הרדיו שאתה מאזין בעיקר השיבו: 39% מאזינים ל"קול חי", 20% מאזינים ל"קול חי מיוזיק", 17% מאזינים ל "קול ברמה", 16% אין להם תחנת רדיו עיקרית, ועוד 8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות.

גרף 02 [2]