נלחם באנטישמיות: רבה של רוסיה נפגש עם ר"מ איטליה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נלחם באנטישמיות: רבה של רוסיה נפגש עם ר"מ איטליה

    רבה של רוסיה, הגאון הרב בערל לאזאר הוזמן להשתתף בוועידה הכלכלית החשובה בעולם בדאבוס שבשוויץ. במהלך הועידה נפגש הרב עם ראש ממשלת איטליה והשניים שוחחו באיטלקית על שיתופי פעולה הומניטאריים וחינוכים. ראש הממשלה גילה עניין בחיי הקהילה היהודית ברוסיה ועל היחס לדתות באירופה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה, נפגש במהלך הוועידה הכלכלית העולמית והחשובה בעולם אשר בדאבוס שבשווייץ, עם רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, שהיה אורח הפורום הכלכלי העולמי השנתי, ובמהלכו חיזק את הקהילה היהודית המקומית ואת האורחים היהודים הרבים שהשתתפו בפורום העולמי.

    השיחה התנהלה בשפה האיטלקית, בהיות הגר"ב לאזאר יליד איטליה, בה משמשים הוריו ואֶחיו כשלוחי קודש. בשיחה דנו הצדדים במספר נושאים הומניטאריים וחינוכיים, שיתוף פעולה תרבותי וחינוכי, וכן התייחסו למספר עניינים נחוצים העומדים על הפרק בתחום יחסי הדתות באירופה.

    דאבוס 2019 (5)

    ראש ממשלת איטליה גילה עניין רב בחיי הקהילות היהודיות ברוסיה, ושמע מקרוב על חיי הקהילה היהודית ברוסיה, על התוכניות לחינוך הדור הצעיר, ועל התשתית המתאימה לחיים יהודיים מלאים המתקיימת כיום ברוסיה, באמצעות מאות שלוחי חב"ד בכל רוסיה. הרב הראשי הודה לראש הממשלה, על יחסו המיוחד לבעיית האנטישמיות באיטליה.

    בקיץ הקרוב, מתוכנן מסע חיזוק לאלף צעירים יהודים, משתתפי מסגרות הלימוד "יחד" בכל רוסיה. המסע יעבור בדרכו באיטליה, וראש הממשלה שמח לשמוע על-כך, והבטיח כי הצד האיטלקי יעשה את הכל כדי להפוך את המסע למעניין ונוח למשתתפים, ויעמיד בפניהם את עזרת הממשלה.

    במסגרת הפורום, קיים הגר"ב לאזאר סדרת מפגשים עם מנהיגי דתות שונות למען יהודי רוסיה באשר הם.

    הפורום הכלכלי העולמי נערך זה 48 שנה ברציפות, ומשתתפים בה מנהיגי מדינות, פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי ציבור ועיתונאים רבים, אשר דנים בנושאים גלובליים נחוצים העומדים על הפרק.

    דאבוס 2019 (5)



    0 תגובות