הערב: עצרת תפילה ומחאה בסמוך לבית הכנסת

    איתי גדסי 1 Comment on הערב: עצרת תפילה ומחאה בסמוך לבית הכנסת

    עצרת התפילה ומחאה לאור המעשה הנפשע והאנטישמי בקריית יובל, בשעה 19:00 בסמוך לבית הכנסת, בהשתתפות רבה של ירושלים הגאון הרב שלמה עמאר. שר הדתות שיגר מכתב בהול לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים, בדרישה לקיים דיון דחוף על הנושא

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור מעשה האנטישמי של חילול בית הכנסת וספרי התורה בירושלים. מתארגנת עצרת תפילה ומחאה רבתית היום (שלישי) בערב בסמוך לבית הכנסת בשעה 19:00 בהשתתפות רבה של ירושלים הגאון הרב שלמה עמאר ואישי ציבור.

    בתוך כך, שר הדתות יצחק וקנין שיגר מכתב בהול לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים בדרישה לקיים דיון דחוף לאור הישנות מקרי אנטישמיות: "אני פונה אליכם שחלילה מעשים אלו יכו בנו במקומות נוספים או מעבר לכך פגיעה בנפש יהודייה".

    מאיחוד בתי הכנסת המארגנים את תפילת המחאה נמסר: בשבוע האחרון אירעו 2 מקרים של ביזוי בתי כנסת וחילול קדשי ישראל, האחד בנתניה והשני בירושלים בקרית יובל. מאז חורבן בית המקדש בתי הכנסת הם המרכז הרוחני והתורני של קהילות ישראל בארץ ובתפוצות.

    פגיעה בבתי כנסת היא פגיעה ב'נשמת ישראל'. איחוד בתי הכנסת והקהילות זועק את כאבם של הקהילות שנפגעו. פנייתנו לרשויות האכיפה והמשפט לעשות את כל הנדרש למצוא את הפורעים ולהענישם בהתאם.

    איחוד בתי הכנסת והקהילות קורא לציבור הגבאים/רבנים/והמתפללים להתכנס הערב לתפילת ערבית משותפת כביטוי למחאה וסלידה מהמעשה הנפשע וכתמיכה וחיזוק לקהילה. התפילה תתקיים ברחובה של עיר בסמוך לבית הכנסת "שיח ישראל" בקרית יובל, רחוב זנגוויל 21, בשעה 19:00, בהשתתפות הראשל"צ הרה"ג שלמה משה עמאר שליט"א, רבה של ירושלים.



    1 תגובות

    מיין תגובות