אבוטבול בראיון מיוחד: "דרעי צריך להחליט אם הוא רוצה אותי בכנסת"

    אסתי פלד No Comments on אבוטבול בראיון מיוחד: "דרעי צריך להחליט אם הוא רוצה אותי בכנסת"
    דרעי ואבוטבול צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית 'בית שמש' לשעבר משה אבוטבול, התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הרכבת הקואליציה והשארת שס בחוץ, "יכולה להפסיד את כל התקציבים שהביא דרעי לעיר". הסיפור המלא מאחורי ההתפטרות המאוחרת והריצה לכנסת, "דרעי צריך להחליט".

    הרכבת הקואליציה: מאוד מצער אותי ששס לא בקואליציה, חשוב שהיא תכנס כך אמרתי לאריה דרעי. אני בטוח שהיא לא תוותר על ציבור כזה גדול. שרוצים לבנות עיר צריך ללכד את כולם. היא עשתה טוב שלקחה גם את דגל וגם את אגודה. אני אמרתי לה שההפסד שלה יהיה אם לא כולם יהיו בקואליציה.

    קואליציה ללא שס: אחרי תקציבי הענק שדרעי דאג ממשרדי הפנים והפריפריה לבית שמש, קשה לי להאמין שעליזה בלוך תוותר על סיעת שס שמביאה איתה את העוצמה של משרדי הממשלה לעיר.

    שינוי צביון העיר: אני וידידי משה מונטג עשינו דברים גדולים ביחד, גם שר השיכון החליט שרמת בית שמש ד' מיועדת לציבור החרדי. אני מציע שבמקום לנסות לשנות צריך לדאוג לעוד כיתות לימוד. בית שמש נקבעה לדורות כעיר חרדית. על ידי התושבים הרבים שעברו לגור כאן, את זה אי אפשר לשנות. היום אין מה להחזיר אחורה. רוב הקואליציה חברי מועצה חרדים.

    .

    ההתפטרות המאוחרת: רצנו לבחירות בהוראת דרעי, ברשימה נפרדת 'דרך השמש', זה היה אמור להוסיף מנדט נוסף כראש העיר. מילאנו טפסים לקראת הבחירות אם היה צריך 250 איש מילאנו 500 איש ובטעות אנשים מילאו במקום שלא צריך למלאות. הפקיד לא העביר את הרשימה. שס כבר הגישו את הרשימות, ניגשתי לחדר של יהדות התורה ואמרתי להם או שאני פורש או שאני מצטרף אליכם ואני צריך לעמוד בראש אם לא, קחו מועמד שלכם לראשות העיר.

    עוד הוסיף אבוטבול: חתמנו על הסכם, לאחר הבחירות ורציתי לשחרר מנדט אחד. אני כבר רציתי לפרוש מהחיים הפוליטיים והחלטתי שאני כן מתפטר. במוצ"ש הגשתי מכתב התפטרות למנכל העירייה. הדברים הגיעו לביתו של מרן, נקראתי לביתו, שם היה דין ודברים שאולי המנדט לא מגיע לקבוצה אחרת, אני אמרתי לרב שאני התחייבתי והוא אמר לי זה מקח טעות ואני לא אתפטר. לאחר שהדברים הסתדרו מבחינה רוחנית היה אפשר להצטרף לקואליציה.

    .

    ריצה לכנסת: לא דיברתי עם אריה דרעי על כך, אין מה לדבר הוא צריך לקבל החלטה. אנחנו חיילים בתנועת ש"ס מה שיגידו לי לעשות אני יעשה. כרגע יש לי עבודה מאוד קשה להגדיל את המנדטים לתנועה. הנושא יעלה על הפרק עוד שבועיים וזה לא לתקשורת. מי שחושב שצריך לעשות צעד בוודאי שהוא עושה. עשייה מוניצפאלית של 30 שנה אמורה לקדם אותך לתפקידים אחרים.

    רק לסיום אני רוצה לומר לתושבי בית שמש, אני אוהב את התושבים שלי, מתגעגע אליהם ואוהב אותם תמיד.

    .

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות