הסוף לטרור החקלאי בצפון: 15 חשודים נעצרו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הסוף לטרור החקלאי בצפון: 15 חשודים נעצרו

    לאחר תלונות רבות במשטרה, על הפעלת טרור חקלאי וסחיטת קבלנים, על ידי משפחות ערביות מהצפון, המשטרה ערכה חקירה סמויה במשך זמן רב, היום פשטה המשטרה על מספר יישובים ערביים בצפון ועצרה 15 חשודים בהפעלת הטרור החקלאי. מהמשטרה קוראים לציבור להתלונן במידית כנגד ניסיונות סחיטה ואלימות

    אילוסטרציה
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסוף לטרור החקלאי? משטרת ישראל חשפה ועצרה היום (ראשון) חשודים שהטילו בשנתיים האחרונות את אימתם על קבלנים וחקלאים באזור הצפון. מקץ פעילות סמויה של מספר חודשים עצרה המשטרה 15 חשודים אשר סחטו קבלנים וחקלאים. וגם אלו שבחרו שלא להיכנע לסחיטה ולא לשלם היו החשודים גורמים נזקים כבדים, מציתים ציוד או גונבים חלקים מכלים חקלאיים במטרה להפחידם ולאלצם לשלם.

    לפנות בוקר, בהינתן האות פשטו מאות שוטרי משטרת ישראל ובהם יחידות היחידה המרכזית, לוחמי יחידות מיוחדות ,בלשים, חוקרים, לוחמי משמר הגבול, כלבנים, חבלנים, לוחמי יס"מ, טכנאי זיהוי פלילי, מסוק מהמערך האווירי ובשיתוף חקירות מכס ומע"מ חיפה ברשות המיסים על בתי החשודים שעל פי החשד פעלו בתקופה האחרונה לסחוט קבלני עבודות עפר וחקלאים באזור הצפון.

    בשנת 2017 החלו מספר חשודים לפעול בניסיון להשתלט על תחום השמירה באתרי עבודה או בשטחים חקלאיים. ע"פ השיטה נהגו החשודים לגרום נזק לציוד,לגנוב חלקי ציוד מכאני ולהצית רכוש ובכך גרמו לנזקים כבדים לרכוש.

    הקורבן שנגרמו לו נזקים היה פונה לאחד מהחשודים בבקשה לשלם לו על שירותי שמירה על מנת שלהבא לא יגרמו לו במקום נזקים. בנוסף מבוצעת חקירה ע"י רשות המיסים בחשד להלבנת הון והגשת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

    החשודים שפעלו במסגרת מספר חבורות פשיעה, הטילו אימתם על קבלנים וחקלאים אשר שילמו להם "דמי חסות" על מנת שלא יאונה רע להם ולרכושם.

    לאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה המרכזית בחודשים האחרונים, תוך שימוש בכלל המשאבים והאמצעים הטכנולוגים ובשיתוף פעולה עם פרקליטות מחוז צפון וחיפה, נעצרו לפנות בוקר 11 חשודים (22-55 טובא, מנדא, ואדי סלאמה, ביר אל מכסור, (עבדון).

    במהלך החיפושים נתפסו: כספים במזומן בסך כ-200,000 ₪, תחמושת רבה בתפזורת, וכן נתפסו 4 כלי רכב ואופנוע שבתום ההליך המשפטי בכוונת המשטרה לבקש את חילוט הרכוש והכספים. בשבוע שעבר נעצרו 4 חשודים (22-29 טובא) שעדיין נתונים במעצר ובסך הכל עצורים בפרשייה זו 15 חשודים. בנוסף בחקירה זו צפויים להיחקר עשרות רבות של מעורבים.

    מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל קוראת לכל אזרח שנפל קורבן לסחיטה  לא להיכנע ולהודיע מיד למשטרה! הנסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה באיומים מלמד כי התשלום אינו מבטיח שקט ושלווה ומעודד, לא אחת, את העבריינים להעמיק את הסחיטה וכן להמשיך ולבצע את זממם כלפי אותו קורבן וקורבנות נוספים. המשטרה תמשיך להיאבק בתופעה בנחישות לחשיפה, חקירה ומיצוי דין עם עבריינים באשר הם.

    צפו בפעילות: דוברות המשטרה

     



    0 תגובות