בן גביר תוקף את השב"כ: "תפקידו לחקור לא לעשות יח"צ"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר תוקף את השב"כ: "תפקידו לחקור לא לעשות יח"צ"

    עו"ד איתמר בן גביר, מראשי 'עוצמה יהודית' תקף את הודעת שב"כ כנגד הנערים וקרא להוציא את החקירות מידי שב"כ. לגבי האשמות שהטיחו בארגון, טוען בן גביר: "לטעון כי נערי הגבעות נפלטו ממסגרות חינוך ולא מתגייסים לצבא זו בבחינת הכפשה שחושפת את אנשי השב"כ לתביעה בגין הוצאת לשון הרע". עוד הוסיף: "גם הטענה שלא מגייסים אותם לצה"ל מקוממת במיוחד לאור העובדה שמי שמתערב שלא יגויסו לצה"ל הם בדרך כלל אנשי השב"כ"

    צילום: פלאש90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי מפלגת "עוצמה יהודית" מגיב הערב (חמישי) על ההודעה יוצאת הדופן של שירות הביטחון הכללי בה נכתב על הנערים בהתיישבות הקשורים לכאורה לידויי האבנים, כי הם אינם מכירים במדינה ולא מתגייסים לצבא, הודעה ארוכה הבאה לנכר את היחס הציבורי אליהם. בן גביר אומר: "השב"כ נמצא בלחץ ואין ספק כי ההודעה שיצאה על ידי שירות הביטחון הכללי לפני מספר דקות מלמדת שאסור לתת לשב"כ לחקור את נערי הגבעות".

    עוד הוסיף בן גביר: "הודעת יח"צ של השב"כ נגד עורכי הדין המייצגים מוכיחה כי השב"כ לא מבין את תפקיד עורכי הדין, הוא מנסה למנוע מנערי הגבעות הגנה משפטית והתסכול והשנאה לנוער הגבעות רק פוגעים בעבודת השב"כ וגורמים פגיעה אנושה לארגון. שב"כ תפקידו לחקור ולא לעשות פעולות יח"צ נגד נערים צעירים ועורכי דינם ולהחליף את בית המשפט ומעבר לכך שההודעה החריגה מהווה בבחינת חריגה מסמכויות השב"כ יש בה הוכחה כי אנשי השב"כ מתעבים את נוער הגבעות, נוקטים עמדה פוליטית באשר להם, וניכר כי עמדתם השלילית של אנשי השב"כ משפיעה על עבודתם".

    על ההכפשות של השב"כ אומר בן גביר: "לטעון כי נערי הגבעות נפלטו ממסגרות חינוך ולא מתגייסים לצבא זו בבחינת הכפשה שחושפת את אנשי השב"כ לתביעה בגין הוצאת לשון הרע. גם הטענה שלא מגייסים אותם לצה"ל מקוממת במיוחד לאור העובדה שמי שמתערב שלא יגויסו לצה"ל הם בדרך כלל אנשי השב"כ ומבחינה זאת דומים הגורמים בשב"כ לאותו ילד שרצח את אביו ואמו וטוען שהוא יתום".

    בן גביר מסר עוד כי: "בנסיבות אלה אני דורש שבשב"כ יפסיקו לחקור את נערי הגבעות ויפנו את התיקים לחקירה משטרה. ניכר כי הכישלון בחקירה הנוכחית (מתוך חמישה שוחררו ארבעה) גורם לאיבוד עשתונות, וההסתברות הגבוהה כי כתב האישום יסתיים בזיכוי, מדירה שינה בעיניה השב"כ".



    0 תגובות