- רדיו קול חי - -

שר הדתות תוקף את שר התחבורה: "לא רומסים את השבת בגלל בחירות"

השר לשירותי דת יצחק וקנין (ש"ס) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על בניית גשר יהודית לאחר שתיקת משרד התחבורה מול הג"ץ, הזלזול בשבת קודש בתקופת בחירות, הפחדנות של שר התחבורה והסקרים של ש"ס לקראת הבחירות, "אנחנו נגיע לעשרה מנדטים".

המדינה סוגרת במשך השבוע עשרות כבישים: "אם לא היו בחירות לא הייתה החלטת בג"ץ כפי שראינו. משרד התחבורה לא אמר לא אלה משך את החלטתו. ברגע שיש עתירה ולא מגיבים זה ברור. באחריות אני אומר, אני גר בגבול הלבנון אני נוסע לאורך ולרוחב של המדינה, עשרות פעמים סוגרים את המסלולים במדינה באמצע הלילה וזה תמיד קורה. בתל אביב סוגרים כבישים בשביל מרתונים מה קרה שפתאום יש דחף לחלל שבת?".

יש פתרונות לגשר: "אפשר לסגור חלק מהכביש למשך שבועיים, והקמת הגשר תסתיים. כל הגורמים אומרים שאפשר לבצע בימי חול במשך שבועיים. יש כאן מציאות שזה מעצים, ללכת להתלבש על פלטפורמה כנגד החרדים והדת. כמו ליברמן ששם אותנו בצד אחד ואת חמאס בצד שני".

כץ פוחד בגלל בחירות: "כץ בהתחלה דחה את העבודות, עכשיו בגלל הבחירות לא רוצים להתעמת. לא יכול להיות ששר מקבל החלטה ובמחי יד הוא מוחק את החלטתו. כץ לא היה צריך למשוך את החלטתו בגלל בחירות. אם הייתה מלחמה אני מבין, בגלל מערכת בחירות אנחנו משתמשים בשבת קודש. אנחנו לא נכנסים לצלחת, אבל הפרהסיא הציבורית יש להם משמעות אחרת לגמרי".

האזינו לראיון:

צילום: פלאש 90