מנחם שפירא: "חובתינו הייתה להיכנס לקואליציה בבית שמש"

    אסתי פלד 1 Comment on מנחם שפירא: "חובתינו הייתה להיכנס לקואליציה בבית שמש"

    סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס להסכם מול אגודת ישראל: "כל אחד הבין את מקומו" | אחדות עם ש"ס: "האם זה טוב ששס תהיה חלק אינטגרלי מאיתנו?" | בית שמש: "רק אחרי שהרבנים ישבו עם רבני הבית היהודי נסללה הדרך" | האזינו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית בדגל התורה מנחם שפירא, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על ההסכם מול אגודת ישראל, העבודה המשותפת לקראת הבחירות, האיחוד החרדי ובית שמש.

    ההסכם מול אגודת ישראל: "הייתה לנו סיעתא דשמייא מיוחדת שכל אחד הבין את גודלו ואת מקומו. הסכם שעובדים יחד עד הסוף באופן שווה. מול שס זה בעייה אחרת, השאלה האם זה טוב ששס תהיה חלק אנטגרלי מיהדות התורה או לא. האם זה יגרע מנדטים מהנציגות החרדית בכנסת".

    האיחוד החרדי: "לא הייתה אמירה רשמית בשום מקום. זה נבחן בדרגים הגבוהים ביותר. בסוף העבודה שלנו זה להביא כמה שיותר נציגים ליהדות החרדית לכנסת".

    עבודת מטה הבחירות: "בעבודה לבחירות לכנסת עדיין לא הוחלט אם לעבוד במטה משותף או כל מפלגה תעבוד לבד ותהיה מאותגרת מול המצביעים שלה. אלו הם השיקולים. אחרי ההסכם אנחנו עובדים בצורה מלאה ביחד ללא פילוגים באופן בריא".

    בית שמש: "אנחנו הלכנו עם נציג סיעת שס משה אבוטבול והוא לא נבחר, ונבחרה ראש עיר שלא רצינו. בהתחלה היו לה תוכניות כנגד הדת. בימים האחרונים, הרבנים שלנו עם רבני הבית היהודי ישבו וסיכמו ביניהם איך יראו שירותי הדת בעיר והיה סיכומים בכתב ולכן כל עוד זה לא נפתר לא היינו נכנסים לקואליציה. אחרי לחצים גדולים זה השתנה וקיבלנו את מה שהציעו לנו מלכתחילה וזה חובתנו להיכנס לקואליציה".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות