האלוף דנגוט: "סינוואר יכול להשפיע על הבחירות הרבה יותר מנסראללה"

    אסתי פלד No Comments on האלוף דנגוט: "סינוואר יכול להשפיע על הבחירות הרבה יותר מנסראללה"

    "בגלל מבצע 'מגן צפוני' ישראל ויתרה לחמאס, היום הוא שולט בגובה הלהבות", כך אומר האלוף במיל' איתן דנגוט בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על אירועי הגדר: "מדינה לא יכולה להסכים שאירועים כאלה יתרחשו מידי שבוע על הגדר, צריכים לשנות גישה מול עזה ולא השתמשנו במספיק כוח" | האזינו

    אלוף במיל' איתן דנגוט צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במילואים איתן דנגוט ששימש כמזכיר צבאי לשרי ביטחון ומתאם הפעולות בשטחים, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על המצב המתוח מול עזה ושינוי הגישה מול חמאס, העברת הכסף לרצועה וההבדלים בין סוריה לעזה.

    הכסף הקטארי: "לא צריך לעסוק בכסף יותר מידי. ברגע שישראל הסכימה לשש הפעימות של העברת הכסף זה כנראה יינתן בסוך לחמאס. ישראל צריכה להתכונן לאחר הבחירות יהיה קבינט מדיני חדש צריך לתכנן מדיניות חדשה לגבי עזה".

    ישראל ויתרה לחמאס: "בנקודת הזמן הנוכחית לא השתמשנו במספיק כוח. הרשות הפלסטינית סולקה מעזה וחמאס כבר שולט שם 12 שנה ובאיו"ש יש שלטון פתח מסודר. לא ניסינו הכל, אנחנו צריכים להתאים את עצמינו למצב החדש. כיום ישראל ויתרה על גביית מחיר מחמאס בגלל ההתעסקות בצפון. ישראל יודעת לנצח בשתי זירות במקביל. אבל ישראל הסכימה בתמורה להורדת רמת האלימות ישראל תיתן מספר פרווילגיות".

    שינוי בגישה: "ישראל לא יכולה להרשות לעצמה את אירועי הגבול, חמאס הוא ששולט בגובה הלהבות, בניגוד לצפון. לכן החשיבה שלנו צריכה להתמקד לעתיד, מהחזרת הגופות ועד הפסקת אירועי הגדר".

    סיכולים ממוקדים: "צריך לבחון את הסיכולים הממוקדים מחדש, ופעולת הקש בגג. הציבור מקבל התרשמות לא נכונה, המצב מול חמאס הוא לא 0 ו-1 אלה יש כאן סיכון מחושב וקשת רחבה של אופציות על מנת להגיע לתוצאות".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות