כך תיראה מערכת הבחירות עם כתב אישום כנגד נתניהו • פרשנות

    אסתי פלד No Comments on כך תיראה מערכת הבחירות עם כתב אישום כנגד נתניהו • פרשנות

    הפרשן הפוליטי הבכיר יוסי אליטוב ניתח ב'מהדורה המרכזית' את מערכת הבחירות עם כתב אישום כנגד ראש הממשלה | המפץ החרדי והחשש מפגיעה דרמטית במפלגות החרדיות | גורל המפלגות הלווין הימניות | המטרה של נתניהו עד הבחירות | האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי הבכיר יוסי אליטוב ניתח ב'מהדורה המרכזית' את מערכת הבחירות בצל כתב אישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. והסכנה הצפויה למפלגות הימין המשניות.

    כתב אישום לקראת שימוע: תוך עשרה ימים לכל היותר יוגש כתב אישום כנגד ראש הממשלה ואז כל המערכת תהיה סביב זה. הליכוד ישאב קולות מכל מפלגות הלווין הימניות גם מהימין החדש גם מליברמן ואפי' מש"ס. נתניהו יהפוך למשאבת קולות ויתקרב לארבעים מנדטים, אבל זה יגרום ככל הנראה להעלמות של כחלון והבית היהודי. דבר שעלול לעלות לו בקואליציה.

    מנדלבליט: האם הוא קוף של ביבי? ועושה הצגה לתקשורת, או שמנדלבליט יהיה אלשיך 2 וחשוב לו רשויות החוק במדינה. אם הוא ייקח אותו לכתב אישום בתיק ארבעת אלפים. זה יהפוך להוא זכאי לאומי.

    גנץ ולפיד: קו ההגנה של נתניהו הוא פנטסטי, ראש הממשלה אין לו חשבון בנק באיזה אי יווני, את התיק הוא ישווק כרדיפה פוליטית לכן אין לו איום במערכת הפוליטית כנגדו חוץ ממנדט ליכודי אחד אף אחד לא מוטרד מהממצאים בתיק. אין כאן מקרה קלאסי אחד של שוחד בכל התיקים כנגד נתניהו.

    מפץ חרדי: אנשי ביתו של מרן שר התורה עברו בית בית והעבירו שיחות מהרב. אין עניין לאחד את כולם סתם. יש פחד שאחת מהמפלגות תיעלם בגלל קמפיין נתניהו.

    ש"ס: הציבור החרדי הוא מיליון איש, ולכל אחד יש לו את הקו שלו. והציבור הספרדי עבר תקופות קשות לפני הקמת שס והם מפחדים שהתקופה הזאת תחזור אחורה. ראשי ישיבות ספרדים אז התנהגו אליהם כמו אל סודנים.

    האזינו לשיחה המלאה:



    0 תגובות